loading...
گالری مارک
mansour بازدید : 48 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

برای داشتن لب و دهانی زیبا

1x1.trans برای داشتن لب و دهانی زیبا چندین تغییر کوچک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهداشت دهان و سلامت و زیبایی دندان‌ها و لب‌ها داشته باشد. شاید همه شما مسواک بزنید، از نخ دندان استفاده کنید و به طور مرتب نزد دندانپزشک بروید، اما در اینجا به موارد تغذیه‌ای و آرایشی مهمی برای زیباتر به نظر رسیدن دهان، دندان‌ها و لب‌ها اشاره می‌کنیم.

خطوط کنار بینی و لب
برای مبارزه با چین کنار بینی و لب، لب بالا را به طرف پایین بکشید تا روی دندان‌های بالا را بپوشاند. همزمان دندان‌های پایین را با لب پایین بپوشانید. بعد تا عدد شش بشمارید و به حال عادی باز گردید. این تمرین را چهار تا پنج بار انجام دهید.

چروک‌های گوشه لب
این چین‌ها با لبخند برطرف می‌شوند، اما لبخندی که با دهان بسته و لب‌های فشرده به هم زده شود.

ورزش لثه
گاز زدن میوه‌ها و جویدن سبزی‌ها، بهترین ورزش برای لثه‌هاست. پس فقط به خوردن آبمیوه قناعت نکنید و به کمک میوه‌های تازه و سبزی‌های خام- به خصوص سیب و هویج- به سلامت لثه‌های‌تان کمک کنید.

ویتامین C و لثه
برای سلامت لثه‌ها ویتامین C لازم است. این ویتامین در بسیاری از میوه‌ها و سبزی‌ها یافت می‌شود. منابع مهم این ویتامین میوه‌های گروه مرکبات و نیز توت‌فرنگی، گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی است.

لثه و دندان سالم
مسواک کردن بعد از هر وعده غذا و شستن دهان و دندان نکاتی تکراری است، اما متأسفانه از نکاتی است که همه می‌دانند و عمل نمی‌کنند. در این صورت باز جای تکرار دارد. پس هر روز، بعد از خوردن غذا و نیز پس از خوردن انواع شیرینی‌ها، دندان‌های‌تان را خوب مسواک بزنید. مسواک را روی لثه‌های‌تان نکشید. دندان‌ها را در همه سطوح تمیز کنید. حرکت مسواک باید از مرز دندان با لثه آغاز شود و تا سر دندان پیش برود.
اگر دندان‌ها و لثه حساسی دارید بهتر است برای مسواک کردن و شستن دندان‌ها از آب نیمگرم استفاده کنید.

عمر مسواک

معمولاً هر مسواک سه تا چهار ماه عمر می‌کند. هر وقت موهای آن تا خورد، فوراً مسواک دیگری جانشین آن کنید.

خلال دندان، نخ دندان
فواصل دندان‌ها همیشه باید تمیز باشد. برای بیرون کشیدن ذرات غذائی از لابلای دندان‌ها، خلال دندان و یا نخ دندان مورد استفاده قرار می‌گیرد. فقط باید مواظب باشید که ضمن این کار به لثه‌ها آسیب نرسد و تنها فواصل دندان‌ها تمیز شود. بهتر است این کار را هر شب پیش از مسواک کردن دندان‌ها انجام دهید.

سبزی‌های خوشبو
اگر می‌خواهید نفس خوشبوئی داشته باشید سبزی‌های معطر مصرف کنید. جعفری، کرفس و نعناع در خوشبو کردن دهان تأثیر زیادی دارند. سیب و هویج خام نیز افزون بر خاصیت سفیدکنندگی دندان، بوی نامطبوع دهان را از بین می‌برند.

مراقبت از مسواک
مسواک را پس از استفاده، زیر آب سرد بگیرید تا ذرات غذائی از لابلای موهای آن بیرون آید و کاملاً تمیز شود. بعد مسواک را طوری قرار دهید تا در هوای آزاد و جائی تمیز خشک شود. هرگز مسواک خیس را درون لفاف یا جائی که هوا جریان ندارد نگذارید و هیچ‌گاه مسواک‌تان را در کنار مسواک‌های دیگران در لیوان قرار ندهید.

دهان کوچک
اگر دهان‌تان نسبت به دیگر اعضای صورت خیلی کوچک است، با مداد لب آن را بزرگ‌تر جلوه دهید. به این ترتیب که لب پایین را درست روی خط لب اصلی بکشید، اما لب بالا را چند میلی‌متر از دو طرف امتداد دهید.

برق لب
به گوشه‌های لب، برق لب بزنید چون ممکن است رنگ را پخش کند و بدمنظره به نظر برسد.

مراقبت از لب‌ها
پوست لب‌ها را باید از خشکی محافظت کنید. محافظ لب به همین منظور ساخته شده‌اند و می‌توانند در چنین شرایطی مورد استفاده قرار گیرند. پس در فصل پاییز و زمستان که لب‌ها گرایش بیشتری به خشک شدن دارند، از این مواد استفاده کنید و اگر چنین موادی که معمولاً به صورت رنگ لب بی‌رنگ ساخته می‌شود در اختیار ندارید، با کمی کرم مرطوب‌کننده پوست لب را چرب و مرطوب سازید.

رنگ لب و نوع پوست
اگر از رنگ لب استفاده می‌کنید، به نوع پوست‌تان توجه داشته باشید. اگر پوست چربی دارید، رنگ لب نسبتاً خشک برای‌تان مناسب است و اگر پوست خشکی دارید، رنگ لب چرب و مرطوب را انتخاب کنید، زیرا از لب‌ها محافظت نیز می‌کنند. این رنگ لب‌ها به خوبی روی پوست لب می‌نشینند و پوسته پوسته نمی‌شوند.

رنگ لب‌ و رنگ دندان‌ها
رنگ لب را باید طوری انتخاب کنید که دندان‌ها را سفید و درخشان جلوه دهد. اگر دندان‌های زردی دارید، با رنگ لبی مرجانی رنگ می‌توانید از زردی دندان‌ها بکاهید و آنها را سفیدتر نشان دهید.

به دندانپزشک مراجعه کنید!
معاینه مرتب دندان‌ها در پیشگیری از پوسیدگی و یا درمان به موقع دندان‌ها مؤثر است. در این مورد امروز و فردا نکنید.

شکل دهان
به اندازه دهان و شکل لب‌ها توجه کنید و با آرایش درست دهان را زیباتر و متناسب‌تر نشان دهید.

شکل تازه
شما می‌توانید خط طبیعی لب را با کرم پودر محو کنید تا با زمینه صورت یکرنگ شود. بعد با مداد لب شکل دلخواه به آن بدهید. خط تازه می‌تواند کمی داخل و یا خارج از خط اصلی لب باشد.

لب‌ها را جوان کنید!
با بالا رفتن سن کم‌کم گوشه لب‌ها پایین می‌افتد. با آرایش درست می‌توانید این مشکل را حل کنید. به این ترتیب که با مداد گوشه‌های لب پائین را کمی به طرف بالا ببرید و روی لب بالائی خط را در وسط لب‌ها بکشید و در گوشه‌ها محو کنید.

دست را محکم نگهدارید!
هنگام رنگ لب زدن آرنج را روی میز تکیه دهید تا دست نلرزد، به خصوص وقتی خط لب می‌کشید. دست در این حالت تسلط بیشتری دارد و صاف‌تر و راحت‌تر کار می‌کند.

خط لب

همیشه از مداد لب نوک تیز استفاده کنید و رنگ مداد را هماهنگ با رنگ لب انتخاب کنید. مثلاً برای رنگ لب آجری یا بژ و یا قهوه‌ای مایل به قرمز مداد لب قهوه‌ای مناسب است. وقتی رژ صورتی می‌زنید، هرگز از مداد لب قرمز تیره یا صورتی تیره استفاده نکنید. اگر مداد لب‌تان تمام شده است می‌توانید از مداد چشم قهوه‌ای روشن استفاده کنید به شرط اینکه از نوع نرم آن باشد.

لب‌های پُرچین
اگر رژ روی لب‌های شما صاف و یکنواخت نیست و لای چین‌های لب‌ جمع می‌شود، بعد از یک‌بار رژ ‌زدن، لب‌ها را به حالت لبخند درآورید و با یک تکه دستمال کاغذی اضافی رژ را بگیرید. سپس در همان حال کمی کرم پودر شفاف به لب‌ها بزنید و بعد دهان را به حال طبیعی بازگردانید و یک‌بار دیگر رژ بزنید.

رژ را با دقت بخرید!
موقع خرید یک رژ جدید، هرگز آن را پشت دست نمالید تا رنگش را تشخیص دهید، چون لب تیره‌تر از پوست پشت دست است و در نتیجه رژ روی لب رنگ تیره‌تری پیدا می‌کند. بهتر است رژ را روی کف دست- جائی که سرخ‌تر است- امتحان کنید.

پارچه ابریشمی و رنگ لب
اگر لباسی از جنس براق و ابریشمین به تن دارید، از رنگ لب صدفی استفاده کنید و با برق‌لب، لب‌ها را براق و پردرخشش کنید.

معاینه دندان‌ها و لثه‌ها
هر شش ماه یکبار، برای بررسی دندان‌ها و لثه‌ها به دندانپزشک مراجعه کنید. حتی اگر دردی در دندان‌های‌تان حس نمی‌کنید و مشکل خاصی ندارید، معاینه مرتب دندان‌ها را به تعویق نیندازید.

خطوط لب
رنگ لب‌های صدفی خطوط لب‌ها را مشخص و چشمگیر می‌کنند. پس اگر نمی‌خواهید مرز لب‌ها متمایز شود بهتر است از رنگ لب‌های مات استفاده کنید و برای براق شدن لب‌ها از برق لب کمک بگیرید.

دو لایه رنگ لب
همیشه رژ را دوبار بزنید. بار اول اضافه رژ را با دستمال کاغذی بگیرید و بار دوم یا رژ بزنید و یا به جای آن از برق لب استفاده کنید. استفاده از برق لب به جای رژ سبب می‌شود که لب‌ها زیاد پررنگ به نظر نرسند.

پوست لب
رنگ و نوع رژ وقتی اهمیت دارد که لب‌ها سالم باشند. اگر پوست لب خشک شده باشد و رژ روی آن پوسته پوسته شود نه تنها زیبا نیست، بلکه زشت نیز به نظر می‌رسد. همیشه، به‌ویژه در زمستان‌ها لب‌ها را با کرم مرطوب‌کننده، نرم نگهدارید. رنگ لب‌های بیرنگی برای محافظت لب‌ها به فروش می‌رسد که در نرم نگهداشتن آنها مؤثر است. شب‌ها پیش از رفتن به رختخواب نیز به لب‌ها کرم مرطوب‌کننده بزنید. زیر رنگ لب هم کرم مرطوب‌کننده را فراموش نکنید.

رنگ لب و خانم‌های میانسال
از رنگ‌های تند و زننده بپرهیزید. رنگ‌های ملایم و نزدیک به رنگ لب برای شما مناسب‌تر است. رژ‌های صدفی مناسب شما نیست. بهتر است از رژ‌های مات استفاده کنید و در صورت لزوم با برق لب به آن درخشش بیشتری بدهید.

 

mansour بازدید : 27 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

 

تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار

است،کدام معتبر است؟

1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می آید از بین می برد در نتیجه صورت جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. یک روش سریع و نسبتا غیر تهاجمی است.

خانمی هستم ۳۵ ساله که در اثر رژیم غذایی دچار لاغری ناحیه گونه و چروک های پیشانی و کنار چشم و خط خنده شده ام. به پزشک پوست مراجعه کرده ام ایشان تشخیص دادند که برای درمان می توان از تزریق ژل  و بوتاکس استفاده کنم، ولی من هیچگونه اطلاعی از این علم ندارم و این باعث نگرانی من می شود. لطفاً مرا راهنمایی فرمایید که تزریق این مواد باعث بهبودی چروک های من خواهد شد یا نه؟

1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟

خانم دکتر لطفاً بفرمایید که ژل گونه و بوتاکس چیست؟

امروزه در کشورهای اروپایی از ترکیبات تزریقی متعددی جهت رفع چروک یا افزایش حجم اعضای بدن استفاده می شود که متاسفانه در جامعه ما اطلاعات محدودی در این باره وجود دارد. به اختصار باید گفت که این نوع ترکیبات به دو دسته کلی تقسیم می شوند:
 
1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
ترکیبات فلج کننده :
که با فلج کردن عضلات پیشانی یا دور چشم، اسپاسم آن ناحیه را رفع می کنند و مانع از انقباض عضلات می شوند، بنابراین باعث رفع چروک و گاه بالا بردن ابروها می شوند و طول اثرشان بین ۳ تا ۶ ماه می باشد.

 

 
بوتاکس نام اختصاری سم بوتولیسم است. تزریق مقدار کمی از این ماده بطور مستقیم در ماهیچه فعالیت آن را کم کرده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می آید از بین می برد در نتیجه صورت جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد. یک روش سریع و نسبتا غیر تهاجمی است.
 
برای درمان چروکهای پیشانی و کنار چشم ها (در مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست) میتوان از بوتاکس استفاده کرد تا از پیشرفت و ایجاد چروکها جلوگیری شود.
1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
 
 
 
هم اکنون بوتاکس در آمریکا روشی است که بیشترین استفاده را از نظر زیباسازی صورت دارد و هنرپیشه های هالیوودی بیشترین مصرف کنندگان این ماده هستند.

 

 
ترکیبات پُرکننده :
که با پرکردن شیارها باعث پرشدن چروک ها مثل پرکردن خط خنده، رفع لاغری دست و صورت، گودی زیر چشم ها، افزایش حجم لب، گونه، چانه و نیز اندام (سینه و…) می شوند و این ترکیبات حتی برای پر کردن فرورفتگی های ضایعاتی چون سالک و… و نیز تغییرات محدود در حالت بینی کاربرد دارند. ترکیبات پُرکننده به دو نوع موقت و دائم تقسیم می شوند.
البته نوع ژل دائم ( پلی اکریل آمید ) خود دارای انواع مختلفی می باشد و مطالعات و تحقیقات متعدد بر روی برخی انواع آن در اروپا طی سی سال گذشته نشان داده که نه تنها هیچ گونه حساسیت، سرطان زایی، مسمومیت و… با آن وجود ندارد، بلکه غیرقابل جذب و تجزیه بودن، تطابق کامل با بافت پیوندی بدن و یکنواختی کامل آن نیز به اثبات رسیده است.
 
ژل ها ترکیباتی هستند که چروک های عمیق و گودی ها را پر کرده و از آن ها برای برجسته کردن گونه و لب استفاده می شود. اثرشان بین ۶ ماه تا ۶ سال می باشد.
 
ژل های موقت بین ۶ تا ۱۸ ماه و ژل های دائم حداقل تا ۶ سال ماندگاری دارند.
 
ژل های موقت مثل کلاژن ها و هیالورونیک اسیدها بوده و اسامی مختلفی مانند ژوودرم، روفیلان، رستیلن، ماتریدکس و… دارند.
 
ژل های دائم در اصل همیشگی بوده، اما چون بعد از گذشت ۵ تا ۶ سال کوچک تر شده و بافت های بدن نیز تحلیل می روند، ماندگاری آن ها را باید بین ۵ تا ۱۰ سال در نظر گرفت. امروزه ژل های دائم به طور عمده شامل پلی اکریل آمید و پلی متیل متاکریلات می باشند.

تفاوت بین ژل های پاژ و اکرامید چیست؟

ایجاد عوارضی همچون حساسیت نسبت به نوع آکرامید خیلی کم تر می باشد و با توجه به اینکه فرمول هر دو ژل دارای ماندگاری یکسانی می باشد، تفاوت عمده در میزان درجه خلوص و مواد افزودنی به ژل پاژ و بسته بندی و تکنولوژی تولید آنهاست و ژل پاژ برای جاهای ظریف مانند لب و خط خنده مناسب نمیباشد.
 
1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
خانم دکتر بفرمایید آیا تزریق بوتاکس، عوارضی را به دنبال دارد؟

 

عوارض بوتاکس به طور معمول، جز ضعف عضلات ناحیه اطراف محل تزریق، جدی نمی باشد. البته در صورتی که تزریق توسط پزشک با تجربه انجام شود، هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت، ولی بیمارانی که بیماری های عصبی و عضلانی دارندو در فاز حاد هستند و یا زنان باردارو شیرده نبایستی از آمپول بوتاکس استفاده کنند،مضاف بر این که دیده شده تزریق بوتاکس باعث فروکش کردن سردردهای میگرنی در بسیاری از افراد می شود، اما گاهی ممکن است سردرد به صورت موقت برای مدت چند روز اتفاق افتد و یا علایمی دال بر حساسیت  ایجاد شود که آن هم موقتی و گذراست.

تزریق ژل به چه صورت می باشد و آیا عوارضی هم به دنبال دارد؟
در مورد ژل های موقت، از آنجایی که خیلی از این ژل ها نوعی پروتئین بوده و بدن آن ها را به عنوان مواد بیگانه شناسایی نمی کند، معمولاً عوارضی نیز مشاهده نمی شود. حتی در موارد نادر اگر عوارضی ایجاد شود، چون به تدریج بدن این مواد را جذب و تجزیه می کند، هیچ گونه عارضه ماندگاری باقی نخواهد گذاشت.
 
اما در مورد ژل های دائم، گاهی عوارضی همچون حساسیت و حتی عفونت و گاهی جابه جایی ژل مشاهده می شود که برای پرهیز از آن، اولا در مورد افرادی که سابقه بیماری های خود ایمنی همچون آلرژی و آسم دارند بایستی آزمایش انجام شود و در بیماری های خود ایمنی شدید مانند لوپوس ، روماتیسم و سندرم نفروتیک و نیز بیماری های سیستمیک ماننددیابت، بهتر است به طور کلی تزریق انجام نشود.
 
ثانیاً برای جاهای ظریف تر بهتر است فقط از انواع مرغوب استفاده شود.
 
ثالثا حجم مقدار ماده تزریق شده زیاد نباشد.

چروک‌های صورت دو نوع‌اند :
۱ - نوع دینامیک که بر اثر حرکت مکرر عضلات.صورت در طی سال‌ها ایجاد می‌شوند.
 
۲ - نوع استاتیک که در اثر کاهش کشسانی پوست به علل متفاوتی ازجمله جاذبه زمین به وجود  می‌آیند.
 
 سال‌ها تنها راه درمان چروک‌های استاتیک لیفتینگ (lifting) صورت و ابرو بود که البته چروک‌های دینامیک را درمان نمی‌کرد.
 
بعضی از افراد لبخندی تحت عنوان «لبخند مونالیزا» دارند که گوشه‌های دهان در حالت طبیعی به طرف پایین لب فوقانی کشیده می‌شود. تزریق بوتاکس میتواند این حالت را از بین ببرد.
 
بوتاکس جهت زیبایی چگونه عمل می کند؟ 
بوتاکس از طریق بلوک ایمپالس عصبی عمل می کند و باعث کاهش حرکت عضلات می شود. با کاهش حرکت، سطح پوست به تدریج صاف می شود و خطوط متوسط تا شدید شروع به ناپدید شدن می نمایند.
1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
خانم دکتر بفرمایید آیا تزریق بوتاکس، عوارضی را به دنبال دارد؟

 

عوارض بوتاکس به طور معمول، جز ضعف عضلات ناحیه اطراف محل تزریق، جدی نمی باشد. البته در صورتی که تزریق توسط پزشک با تجربه انجام شود، هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت، ولی بیمارانی که بیماری های عصبی و عضلانی دارندو در فاز حاد هستند و یا زنان باردارو شیرده نبایستی از آمپول بوتاکس استفاده کنند،مضاف بر این که دیده شده تزریق بوتاکس باعث فروکش کردن سردردهای میگرنی در بسیاری از افراد می شود، اما گاهی ممکن است سردرد به صورت موقت برای مدت چند روز اتفاق افتد و یا علایمی دال بر حساسیت  ایجاد شود که آن هم موقتی و گذراست.

تزریق ژل به چه صورت می باشد و آیا عوارضی هم به دنبال دارد؟
در مورد ژل های موقت، از آنجایی که خیلی از این ژل ها نوعی پروتئین بوده و بدن آن ها را به عنوان مواد بیگانه شناسایی نمی کند، معمولاً عوارضی نیز مشاهده نمی شود. حتی در موارد نادر اگر عوارضی ایجاد شود، چون به تدریج بدن این مواد را جذب و تجزیه می کند، هیچ گونه عارضه ماندگاری باقی نخواهد گذاشت.
 
اما در مورد ژل های دائم، گاهی عوارضی همچون حساسیت و حتی عفونت و گاهی جابه جایی ژل مشاهده می شود که برای پرهیز از آن، اولا در مورد افرادی که سابقه بیماری های خود ایمنی همچون آلرژی و آسم دارند بایستی آزمایش انجام شود و در بیماری های خود ایمنی شدید مانند لوپوس ، روماتیسم و سندرم نفروتیک و نیز بیماری های سیستمیک ماننددیابت، بهتر است به طور کلی تزریق انجام نشود.
 
ثانیاً برای جاهای ظریف تر بهتر است فقط از انواع مرغوب استفاده شود.
 
ثالثا حجم مقدار ماده تزریق شده زیاد نباشد.

چروک‌های صورت دو نوع‌اند :
۱ - نوع دینامیک که بر اثر حرکت مکرر عضلات.صورت در طی سال‌ها ایجاد می‌شوند.
 
۲ - نوع استاتیک که در اثر کاهش کشسانی پوست به علل متفاوتی ازجمله جاذبه زمین به وجود  می‌آیند.
 
 سال‌ها تنها راه درمان چروک‌های استاتیک لیفتینگ (lifting) صورت و ابرو بود که البته چروک‌های دینامیک را درمان نمی‌کرد.
 
بعضی از افراد لبخندی تحت عنوان «لبخند مونالیزا» دارند که گوشه‌های دهان در حالت طبیعی به طرف پایین لب فوقانی کشیده می‌شود. تزریق بوتاکس میتواند این حالت را از بین ببرد.
 
بوتاکس جهت زیبایی چگونه عمل می کند؟ 
بوتاکس از طریق بلوک ایمپالس عصبی عمل می کند و باعث کاهش حرکت عضلات می شود. با کاهش حرکت، سطح پوست به تدریج صاف می شود و خطوط متوسط تا شدید شروع به ناپدید شدن می نمایند.
1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
 
 آیا بوتاکس بی خطر است؟ آیا سمی نیست؟ 

 

بوتاکس یک پروتئین خالص طبیعی است که در دوز بسیار پایین تجویز می شود. تاثیر بوتاکس معمولا محدود به ناحیه تزریق شده می شود و به جاهای دیگر بدن سرایت نمی کند. بوتاکس توسط FDA تایید شده است و کاربرد کلینیکی بیست ساله آن بی خطر بودن آن را به اثبات رسانده است.
 
آیا شما بعد ازتزریق بوتاکس طبیعی به نظر می رسید؟ 
اگر چه نتایج چشمگیر هستند، اما نمای ظاهری صورت شما به هم نمی خورد. عضلات شل می شوند به طوری که شما هنوز می توانید لبخند بزنید اما بدون چین و چروک. بعد از بوتاکس زمان زیادی برای بهبودی لازم ندارید و می توانید بلافاصله بعد از تزریق به سر کارتان برگردید یا برای خرید بیرون بروید.
اغلب افراد، تقریبا هر سه تا شش ماه به تزریق مجدد بوتاکس نیاز دارند. بوتاکس طی چند روز پخش می شود و باعث شلی و از کار افتادن عضلاتی می شود که باعث چروک شده بودند. بوتاکس چروک های دینامیکی را از بین می برد اما چین های عمیق و استاتیک ممکن است به درمان های جایگزین مثل تزریق ژل یا فیلرها نیاز داشته باشند.
 
پر کننده ها نتایج فوری دارند و بر اساس پرکننده مورد استفاده، ماندگاری پرکننده های مورد استفاده با هم فرق دارد که بسته به نوع ژل می باشدو همچنین نتایج از شخصی به شخص دیگر متفاوت می باشد. استفاده از سیگار یا در معرض قرار گرفتن آفتاب بدون محافظت توسط ضد آفتابها تاثیر ماندگاری این درمانها را کاهش می دهد همانطورکه چنین اعمالی در سایر موارد درمانهای زیبایی اثرات مضرمشابه برای پوست دارند. پزشک از بی حس کننده های موضعی یا سایر روش های بی حسی استفاده میکندو  بنابر این طی تزریق دردی وجود ندارد ویا بسیار کم است.
 
بهتر است از محصولات مورد تایید FDA استفاده شود و از محصولات یا مواد با ماندگاری دائمی و یا بسیار طولانی به علت عوارض گرانولوم های جسم خارجی دوری نمود. 1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
 عوارض شامل مختصری تورم، قرمزی یا خون مردگی موقت و مور مور شدن بعد از درمان است.

 

 
تزریق ژل برای از بیـن بردن خط اخم، صــاف کردن چین های عمیق دو طرف دهان، برجسته کردن گونه و حجم دادن به لب است و در حال حاضر بهـترین روش در سراسر دنیا تزریق ژل های هیالورونیک است . ماندگاری این ژل ها معمـولاً ۶ تا ۹ ماه بـوده و سپـس جذب می شوند .  این ژل  ها نیـازی به تست حساسیت ندارند و آلرژی ایجاد نمی کننـد. و در زیر پوست حرکت و ریزش ندارند .
تزریق چربی ( لیپوترانسفر ) روشی است که در آن سلولهای چربی نواحـی پهلو و شکم بیمار را به میزان لازم (حدوداً ۲۰ الی ۵۰ سی سی ) خارج کرده و پس از جدا سازی سلولهای زنده چربی، آنها را بعنوان یک فیلر بیـولوژیک، به منظور حجم دادن به ناحیه ای از بـدن یا صـورت، پر کـردن نقـص پوسـتی و اغلب با هدف جوان سازی صورت ، در نواحی مورد نظر تزریق می کنند . سلولهای چربی را می توان با  PRPمخلوط و سپس در محل هـای مورد نظـر تزریق نمود . با این عمل ماندگاری نتایج درمان افزایش یافته و نتـایج حاصله زیباتر و ماندگارتر می شود .
Prp روشی جدید و ماندگار
prp نیز یکی از پر مخاطب ترین خدمات پزشکی در زمینه زیبایی می باشد که یک فرآورده خونی به معنای پلاسمای غنی از پلاکت می باشد که طی یک فرآیند جدا سازی از خون تازه و لخته نشده خود شخص به دست می آید. پلاکتها نقش برجسته ای در فعال سازی فرآیند ها و تولید فاکتور های رشد و پروتئین های خاص دارند  که نتایج چشمگیری را به دنبال دارد مثل کاهش چین و چروک های صورت ، کاهش پف و تیرگی زیر چشم و کاهش ریزش مو و تقویت موهای نازک و شکننده و ….
 
1x1.trans تزریق ژل و بوتاکس چطور باعث زیبایی می شود و چقدر ماندگار است،کدام معتبر است؟
سایر خدمات پوست، مو :

 

پاک سازی، آبرسانی و لیفت صورت، خال برداری، لایه برداری با دستگاه، پاک کردن تاتو به صورت کامل، رفع موهای زائد، درمان تعریق زیر بغل، جوان سازی با تزریق ژل و بوتاکس و PRP

 

mansour بازدید : 29 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

روی ضد آفتاب پنکک بزنیم یا نه؟


روی ضدآفتاب پنکک بزنیم یا نه؟ - آکا
 

دکتر افشین صدیق‌ها به تبیین ویژگی‌های یک ضدآفتاب خوب پرداخت و گفت: معمولا یک ضدآفتاب خوب باید چند ویژگی اصلی داشته باشد، به عنوان مثال باید برای بیمار قابل پذیرش و مناسب باشد، به طوری که به خوبی جذب پوست شده و ماندگاری داشته باشد.

وی افزود: مسئله دیگر خاصیت اصلی ضدآفتاب‌ها یعنی پوشش کافی در مقابل UV یا همان اشعه نور خورشید است که شامل نور UVA و UVB می‌شود. معمولا ضدآفتاب‌هایی که در بازار موجود هستند بیشتر همین اشعه UVA و UVB را پوشش می‌دهند، ولی ضدآفتابی به عنوان ضدآفتاب خوب معرفی می‌شود که بتواند طیف مرئی را هم پوشش دهد. اما چون کرم‌های دارای این خاصیت، سنگین‌ هستند و احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کنند، پذیرفتن آنها از سوی مردم راحت نیست.

این متخص پوست درباره تفاوت کرم‌های ضدآفتاب برای پوست‌های چرب، خشک و معمولی اظهار کرد: پوست همه ما به یک شکل آفریده نشده است، برخی پوست خشک دارند و برخی چرب که نگه‌داری از هر کدام نیز شیوه خاص خودش را می‌طلبد. بدیهی است که اگر صورت چرب باشد باید از کرم فاقد چربی استفاده کرد و بالعکس.

وی با توضیح این مطلب که معمولا پوست‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، ادامه داد: دسته اول پوست‌های چرب یا متمایل به چرب هستند که احتمال جوش زدن آنها در شرایط مختلف وجود دارد. به همین خاطر اگر فردی سابقه جوش زدن داشته باشد، باید ضدآفتاب فاقد چربی استفاده کند با این پیش فرض که ضدآفتاب‌های فاقد چربی به خوبی روی پوست نمی‌خوابند.

صدیق‌ها افزود: بعضی بیماران هم پوست چرب و در عین حال همراه با Dermatit Seborreic یا همان پوسته شدن یا احساس خشکی و کشیدگی پوست بخصوص بعد از شستن است را دارند که این حالت مانع از نشستن ضدآفتاب فاقد چربی روی پوست آنها می‌شود. این افراد معمولا قبل از استفاده از ضد آفتاب فاقد چربی از کرم مرطوب کننده هم استفاده می‌کنند.

این متخصص پوست در پاسخ به اینکه " آیا می‌توان به همراه ضدآفتاب از سایر کرم‌ها چون مرطوب کننده‌ها و روشن کننده‌ها استفاده کرد؟" گفت: بسیاری از زنان به عنوان زیرساخت از کرم‌های دیگر استفاده می‌کنند. چه بهتر ضدآفتابی استفاده بشود که این خاصیت‌ها را همزمان داشته باشد. مثلا ضدآفتابی که خوب روی پوست می‌نشیند، پذیرشش برای بیمار راحت‌تر است و به علت تداخل کمتر با سایر کرم‌ها، اثربخشی بالاتری دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا زدن پنکک و پودرهای سفیدکننده بر روی ضدآفتاب، یک اقدام صحیح است، گفت: باید دقت شود که پنکک‌ها اثربخشی ضدآفتاب را کم می‌کنند. علاوه بر این پنکک در برخی مواقع باعث باز شدن منافذ پوست می‌شود که به هیچ وجه مطلوب نیست. بنابراین بهتر است در صورت تمایل، ضد آفتابی را انتخاب کنید که خاصیت آرایشی و پوشش‌دهندگی را نیز در خودش داشته باشد.

با SPF چگونه برخورد کنیم؟

صدیق‌ها درباره SPF کرم‌های ضدآفتاب توضیح داد: SPF معیار و مقداری است که می‌تواند اثر نامطلوب آفتاب را بر روی پوست پوشش دهد. SPF برای بدن حداقل عدد 15 و برای صورت عدد 30 است. اما آنچنان که تصور می‌شود اختلاف چندانی میان SPF 100 و 30 وجود ندارد. در واقع می‌توان گفت SPF بالا مزیت زیادی ندارد، به علاوه اینکه ممکن است از لحاظ نشستن بر روی پوست هم چندان مطلوب نباشد.

این متخصص پوست تاکید کرد: لزوما SPF بالا، دلیلی بر خوب بودن یک ضدآفتاب نیست.

وی در پاسخ به اینکه لازم است ضدآفتاب‌ها هرچند مدت یکبار تجدید شوند، گفت: لازم است ضدآفتاب هر دو ساعت یک بار و بعضی هم هر چهار ساعت یکبار تمدید شوند.
mansour بازدید : 43 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

چگونه از چروک شدن پوستمان جلوگیری کنیم

پوست ما انسانها با بالارفتن سن بطور طبیعی رفته رفته خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و به همین دلیل خمیده و چروک می شود. قرار گرفتن در معرض آفتاب و کمبود آب در پوست ، اصلی ترین دلایل تشدید چین و چروکها هستند . 
صاف کردن پوست چروک شده کار بسیار سختی است و گاهی غیر ممکن است اما روشهای مختلفی 
برای جلوگیری از چروک شدن پوست و یا حداقل کمتر چروک شدن آن وجود دارد.


سموم را از بدن خود دور نگه دارید
کارهایی مثل سیگار کشیدن ، مصرف غذاهای سرخ شده و مصرف نوشیدنیهای الکلی می توانند باعث ایجاد و یا تشدید چروکهای پوست ما شوند.


در طول روز به اندازه کافی آب مصرف کنید
میزان آب مورد نیاز بدن شما به وزنتان بستگی دارد . برای مثال اگر وزن شما ۱۵۰ پوند است ، شما روزانه باید حداقل ۷۵ اونس آب مصرف کنید.


از یک پاک کننده و مرطوب کننده مفید و موثر استفاده کنید 
 این محصول نه تنها پوست شما را تمیز می کند بلکه رطوبت و مواد مغذی مورد نیاز پوست را نیز تامین می کند. بهتر است هر شب قبل از خواب از مرطوب کننده استفاده کنید.


با استفاده از یک ضد آفتاب خوب ، از پوست خود دربرابر نور آفتاب محافظت کنید
حمام آفتاب ، چین و چروکهای پوست را تشدید می کند.


وزن خود را متعادل و ثابت نگه دارید
بالا و پایین رفتن دائمی وزن باعث ایجاد و یا تشدید چین و چروکهای پوست می شوند.


ورزش کردن را فراموش نکنید
 فعالیتهای ورزشی باعث افزایش گردش خون در اندامهای بدن می شوند و چین و چروکها را از بین می برد.


به اندازه کافی ویتامین E و ویتامین C مصرف کنید.
 این ویتامین ها باعث تجدید رشد سلولها و افزایش تولید کلاژن می شوند وبه این ترتیب به پوستهای پیر کمک می کنند که دائما" درحال بازسازی و نوسازی باشند.

mansour بازدید : 44 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

ترفندهای مهم آرایشی برای کسانیکه بینی بلندی دارند


آیا تا به حال عکس‌های بدون آرایش و گریم بازیگران را دیده‌اید؟
آیا می‌دانید که بیشتر زیبایی آنها مدیون آرایش و گریمی است که روی صورتشان انجام داده‌اند؟آرایشی کاملا عیب‌های صورتشان را می‌پوشاند.

 البته اگر بخواهیم از فتوشاپ و ویرایش‌های عکس صرف‌نظر کنیم که آنقدر روی عکس‌ها ویرایش انجام می‌دهد که اصلا نمی‌توانید تصورش را بکنید.  اینکه عیب‌های هر چهره را چطور می‌توان محو کرد و زیبایی‌ها را چندین برابر کرد تا در نهایت چهره‌ای بسازید که هیچ ایرادی نتوانید در آن پیدا کنید و اصلا هم آرایش آن به چشم نیاید، زیرا وقتی آرایش زیاد باشد چهره مصنوعی و زننده می‌شود.

اول از همه باید فون پوست را زد، یعنی صورت را کامل با کرم‌پودر همیشگی پوشاند و رنگ را کاملا پخش و هماهنگ کرد

1 - اگر بخواهید گونه‌ها بیشتر خودشان را نشان دهند باید این قسمت رنگ روشن‌تری داشته‌باشد تا تضاد رنگ‌ها خط گونه را برجسته‌تر نشان دهد، یعنی زیر چشم تا روی برجستگی گونه را روشن‌تر کنید. البته رنگ این قسمت نباید بیش از اندازه روشن باشد زیرا چهره حالت مصنوعی پیدا می‌کند. حواستان باشد برای محو کردن روشنی این قسمت باید سعی کنید رنگ به سمت گوشه خارجی صورت محو شود نه به سمت بینی.

2 - این قسمت به عنوان خط گونه شما در نظر گرفته می‌شود که باید رنگ تیره‌تری برای آن در نظر گرفته شود، یعنی از یک رژگونه یا پودر تیره‌تر برای این قسمت استفاده کنید، بهتر است با یک برس آرایش باریک خط زیر گونه را رنگ تیره‌تر و بعد روی همین تیرگی‌ها رژگونه بزنید.

3 - با همان رنگ تیره‌ای که برای مرحله 2 یعنی خط گونه استفاده کردید باید این منطقه یعنی کناره‌های بینی را رنگ بزنید تا بینی را کوچک‌تر نشان دهید.

4 - برای خوش‌فرم به نظر رسیدن بینی باید روی آن را رنگ روشن بزنید.

5 - بینی بلند است بنابراین باید از رنگ تیره استفاده کنیم تا کوتاه‌تر a نظر برسد، یعنی  برای نوک بینی از کرم تیره‌تر استفاده کنید.

6 - روی پره بینی باید یک نوار خیلی باریک رنگ روشن بزنید. زیر پره بینی را هم باید رنگ تیره بزنید.

7 - برای این منطقه بهتر است از رنگ روشن استفاده کنید تا چشم‌ها نیز خود را بهتر نشان دهد و فرم ابروها جلوه دیگری داشته باشد.

8 - برای این مدل چشم توصیه می‌کنیم خط چشم بلند بکشید و این گوشه چشم را با سایه کاملا رنگ تیره بزنید تا حالت چشم‌ها خود را بهتر نشان دهد.

خط چشم برای مدل این چشم‌ها باید سراسر پلک بالا و پایین را بپوشاند و چون فاصله چشم‌ها زیاد است بهتر است گوشه داخلی خط چشم کمی به بینی نزدیک شود.

نکته : 
اگر بخواهید گونه‌ها بیشتر خودشان را نشان دهند بایدزیر چشم تا روی برجستگی گونه رنگ روشن‌تری داشته‌باشد تا تضاد رنگ‌ها خط گونه را برجسته‌تر نشان دهد

برای حجم‌سازی چه کنید؟

  به طور کلی اگر قصد دارید روی صورت‌تان حجم به وجود بیاورید باید جاهایی را که می‌خواهید فرورفته‌تر به نظر برسد رنگ تیره بزنید و جاهایی را که می‌خواهید برجسته‌تر جلوه کند رنگ روشن بزنید. وقتی 2 رنگ تیره و روشن در کنار هم استفاده شود، حجم بیشتری از خود را نشان می‌دهد.

mansour بازدید : 69 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

چند پیشنهاد ارایشی برای پوشاندن عیب صورت

با پیشنهادات زیر می توانید درک بهتری نسبت به آرایش درست پیدا کنید و عیوب احتمالی چهره خود را بپوشانید.
اگر هر شخص یک آرایشگر ماهر در اختیار داشته باشد. آن وقت برای رفتن به مراسم مختلف دیگر با مشکل مواجه نمی‌شود. اما برعکس اشخاص مشهور و هنرپیشه‌های معروف افراد عادی چنین امکانی ندارند و باید از وسایل شخصی و هنر خودشان استفاده کنند. پس توصیه‌های زیر می‌توانند مفید باشند.
 
درس اول
در زدن رژگونه زیاده‌روی نکنید
قرمز کردن بیش از حدگونه، قیافه شما را پیرتر نشان می‌دهد. به‌جای آن رنگ گونه‌ها باید کاملاً ملایم باشد. وقتی می‌خواهید رنگ رژگونه را انتخاب کنید به دنبال چیزی بگردید که رنگ پوستتان را طبیعی نشان دهد. برای استفاده از رژگونه ابتدا برس آن را به رژگونه آغشته کرده سپس از خط رویش مو شروع کنید و سمت جلوی گونه پیش بروید. اگر از رژگونه‌های کرمی استفاده می‌کنید باید آن را نوک انگشت زده و به‌صورت ضربه‌های کوچک از گونه شروع کنید و به سمت خط رویش مو بروید.
 
درس دوم
رنگ لب‌ها را با بقیه صورت متعادل کنید
یک اشتباه معمول‌ست کردن رنگ رژلب و سایه چشم است اگر می‌خواهید لب‌هایتان درشت‌تر به‌ نظر برسد رنگ بقیه لوازم آرایشی را در صورتتان کمرنگ کنید. برعکس اگر هم می‌خواهید چشم‌هایتان درشت‌تر به‌نظر برسند رنگ لب‌هایتان را کمتر کنید برای داشتن لب‌هائی طبیعی‌تر، از رنگ‌های ملایم استفاده کنید. البته می‌توانید کلاً از زدن رژلب بگذرید و به‌جای آن از همان خط لب استفاده خط لب استفاده کنید و لب‌ها را با آن رنگ بزنید فقط با نوک انگشت یا برس مخصوص رژلب، خط لبتان را محو کنید و آن را با رنگ کل لب مخلوط کنید.
 
درس سوم
نسبت به استفاده از سایه چشم شجاع‌تر باشید
تنها قسمتی از صورت که می‌توان آن را مرتباً امتحان کرد چشم است. ابتدا از رنگ‌های روشن و ملایم به مقدار کم استفاده کنید. سپس آرام‌آرام کمی به غلظت آن بیفزائید. ابتدا از رنگ پایه که باید طبیعی و نزدیک به رنگ پوستتان باشد استفاده کنید. با این کار زمینه را برای سایه‌ای زیبا و ماندگارتر آماده می‌کنید. پس از زدن رنگ پایه، با استفاده از برس مخصوص سایه رنگ غلیظ‌تر را بالا و روی خط مژه بزنید.
نکته اصلی : 
بهتر است از گوشه بیرونی چشم شروع کنید و سایه را به سمت داخل بزنید.


درس چهارم
همیشه می‌توانید از ته رنگ طلائی استفاده کنید
بعد از گذراندن یک روز کاری خسته کننده خانم‌ها با شور و شوق باز هم به سراغ رنگ‌های برنزه‌ای می‌روند که در تابستان استفاده می‌کردند. حقیقت این است که برنزه کننده‌ها ـ هرچند ناچیز ـ در طول سال با ته رنگ براق و درخشان، خود قابل استفاده هستند. این نکته‌ای است که حالا و در فصل پائیز ممکن است از چشم بسیاری دور بماند.
نکته اصلی : 
می‌خواهید بدون برنزده کردن، در تمام طول سال درخشان و براق باشید. برای این موضوع ابتدا یک لایه نازک سایه‌ای با ته رنگ برنز به پلک‌ها بمالید. سپس رژگونه برنز بزنید و رژلب طلائی بمالید.
 
درس پنجم
پنکک‌تان را بشناسید و به مقدار بسیار کم از آن استفاده کنید
پنکک مناسب روی کرم پودر می‌خوابد و درخشش پوست را پس از استفاده از کرم پودر کم می‌کند. پنکک‌های پودری نرم روی اکثر پوست‌ها، خوب می‌خوابد، به غیر از پوست‌های نسبتاً چرب که بهتر است از پنکک‌های سفت استفاده کنند. بهتر است از پودرهائی استفاده کنید که از رنگ پوسستان ملایم‌تر و روشن‌تر باشند چرا که در طول روز با جذب روغن پوست رنگ‌شان به تدریج تیره می‌شود.
 
درس ششم
کرم پودر و اصل صورت باید طبیعی به‌نظر برسد
معمولاً کرم پودرها که اصل و پایه آرایش هستند درست استفاده نمی‌شوند، اما می‌تواند این گونه نباشد. باید کرم پودر را با نوک انگشتبه روی پوست صورتی که از قبل مرطوب کننده به آن زده شده، بمالید (که اصل و اساس نرمی پوست است مخصوصاً در روزهای سرد زمستان). این کار باعث می‌شود کرم پودر یک دست روی پوست بخوابد و شیار شیار نشود و اطلسی رنگ به‌نظر برسد.
 
درس هفتم
خط چشم‌ها را بشناسید
خط چشم‌ها چه مدادی باشند، چه مایع باید در استفاده از آنها دقت کرد. چیزهائی که باید به یاد داشته باشید خط چشم را باید بعد از زدن سایه بکشید و باید تا حد ممکن، خط چشم نزدیک باشد. اگر نمی‌توانید خط چشم‌تان را صاف بکشید بهتر است از نوع مدادی آن استفاده کنید.
 
آرایش ابرو
 
روبروی آینه به گوشه چشمتان جائی که به بینی نزدیک است به دقت نگاه کنید. سپس با کمک مداد آرایشی یا سایه ابرو یا یک قلم تیز و باریک از گوشه چشم تا جائی که به ابرو می‌رسید یک علامت بزنید. همین کار را با چشم دیگر نیز بکنید.
حال اگر در این قسمت یعنی بالای پلک به سمت بینی مو وجود دارد آن را به کمک موچین بردارید اما مراقب باشید خط ابرویتان را خالی نکنید. اما اگر خط ابرویتان به خودی خود کم مو بود باید با مداد یا سایه ابرو آن را پر کنید.
سپس خط‌کش یا برس آرایشی نسبتاً بلند و باریکی را بردارید و یک سر آن را روی نوک بینی‌تان بگذارید و سر دیگر آن را طوری روی ابرو قرار دهید که وقتی درون آئینه مستقیم نگاه می‌کنید روی عنبیه‌تان را بپوشانید و با نقطه تلاقی ابرو و بینی یک مثلث قائم‌الزاویه تشکیل دهد. این درست نقطه کمان ابروی شماست که بعد از آن ابرو به سمت پائین می‌رود. می‌توانید برای بیشتر شدن کمان، موهای زیر آن را بردارید اما از قسمت بالای آن کم نکنید. دوباره با کمک همان خط‌کش از نوک بینی تا گوشه بیرونی چشم یک خط فرضی رسم کنید. نقطه تلاقی خط و ابرو دقیقاً انتهای ابرو است.
خانم ”رولیف“ برای زیباتر شدن ابرو نقاط خالی آن را با کمک سایه ابرو یا تاتوی موقت پر می‌کند، طوری که کمان ابرو حالت طبیعی خود را حفظ می‌کند. حتی به گفته وی ابروهای روشن نیز باید با کمک سایه ابرو کاملاً پر شوند. بهتر است این سایه خاکستری مایل به قهوه‌ای باشد.
از رنگ مشکی هیچ‌گاه استفاده نکنید چون ابرو به نظر مصنوعی می‌آید. برای پوست‌های روشن می‌توان از سایه‌های خاکستری مایل به قهوه‌ای که در آن کمی قرمزی یا رنگ سبز وجود دارد استفاده کرد و خانم‌هائی با پوست تیره می‌توانند از سایه‌های قهوه‌ای تیره‌تر استفاده کنند. اگر انجام تمامی این‌ها برایتان مشکل است اولین بار ابروهایتان را به دست متخصص بسپارید. پس از آن برداشتن و شکل دادن به ابرو برایتان آسان‌تر می‌شود
mansour بازدید : 45 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

بهترین کرم پودر آرایشی صورت

برای آنکه بی نظیر باشید باید پایۀآرایشی مناسبی برای نوع پوستتان انتخاب کنید.آرایش کردن به طرزی درست یکی از خواسته های همۀخانم ها است.چه ستاره های سینمایی باشد چه از طبقه کار گری انتخاب بهترین نوع پایۀآرایشی کلید اصلی بهترین آرایش ها است.از آنجاییکه آرایش کردن بهترین ابزار برای پوشاندن نقص های صورت بانوان است،اگر از بهترین پایه آرایشی استفاده کنید،نتیجه آن است که چندین سال جوانتر به نظر خاهید آمد.

کرم پودر آرایشی چیست؟

زیر سازی،مهم ترین کار در آرایش است که باعث می شود آرایش طبیعی و واقعی جلوه کند. زیر سازی لایۀ اساسی و زیرین است که بقیۀ آرایش روی آن قرار می گیرد.زیر سازی همچنین لایۀمحافظتی از پوست در برابر آب و هوای نا ملایم مثل نور خور شید و هوای خشک است.رنگ کرم زیر سازی که انتخاب می کنید . باید به رنگ مایۀ صورتتان بسیار نزدیک باشد.بعلاوه باید با نوع پوستتان هم سازگارباشد .زیر سازی توسط نام های مختلفی مثل پنکیک ،پایۀ آرایش و پایۀ مایع شناخته شده است.

بهترین انواع کرم پودر برای پوست بالغ(میانسال)

افرادی که پوستشان به مرحلۀ میانسالی رسیده است بیشترین مقدار رطوبت را نیاز دارند.برای انجام بهترین زیر سازی مناسب این پوست ها،از پاک کننده های غیر الکلی استفاده کنید. همچنین بایدمرطوب کنندهای با spf15یا بالاتر نیز خریداری کنید.این کار باعث می شود از پوستتان در برابراشعه های مضر uvمحافظت شود و ویتامین ها و املاح لازم به پوستتان برسد.همچنین می توانید از یک کرم پودر آستر استفاده کنید که باعث می شود آرایش برای مدت زمان بیشتری روی پوست بماند.تعدادی دیگر از وسایل آرایشی مانند پنبه های گرد گرد،فرچۀ بزرگ و پد آرایشی نیز نیاز دارید.همواره از مواد زیر سازی ای استفاده کنید که با رنگ مایه و نوع پوستتان جو در می آید. پیشنهاد:

Estee lauder resilience lift extreme –maybelline lnstant Age Rewind Neutorgena healthy skin enhancer-Larac breakthrough performance fundanin

بهترین انواع کرم پودر برای پوست مستعد جوش

افرادی که دارای پوست مستعد جوش هستند باید در مورد انتخاب موارد زیر سازی یا کرم پودرها بسیار دقت کنند چرا که کرم پودرها وتقریبا همۀمحصولات زیبایی تا حدی منافذ پوست را می بندند پس بسیار مهم است که محصولی را انتخاب کنند که برای پوستهای مستعد جوش تولید شده است. کرم پودر های فاقد چربی محلول در آب یا پودری ،بهترین انتخاب برای پوستهای مستعد جوش یا روغنی هستند. کرم پودری را انتخاب کنید که کلمۀ(non-comedogenic)روی آن نوشته شده باشد.از کرم پودرهای طبیعی وفاقد املاح معدنی استفاده کنید. چرا که این املاح بهذرات بسیار کوچکی تبدیل می شوند که پوست را اذیت می کند.همچنین از کرم پودرهایی که دارای رنگ مواد نگهدارنده و بوی مصنوعی هستند اجتناب کنید.همماره از مقدار مناسبی کرم پودر به صورت لایه ای نازک بر روی صورت استفاده کنید.برای آنکه آرایش را از صورتتان پاک کنید صورتتان را کاملاًبشوییدواز صابون ها و پاک کننده های قوی استفاده نکنید. پیشنهاد:

Naked minerals pressed-Glominerals Glopressed Base Pawder mineral foundation-Bare Escentuals Bare minerels For AeNE PRONE SKIN Bacterial fowdution-Acne A nti-Dr.lrena eris under 20 Anti Oil free laura mercier silk crème-cargo liquid farhdation Liquid foundation

بهترین کرم پودرهای آرایشی برای پوست های خشک اگر پوستتان خشک و پوسته پوسته است کرم پودرهای مایع بهترین گزینه برای شما هستند.می توانید از کرم پودرهایی استغاده کهید که دارای مرطوب کننده هستند. بنابراین کرم پودر های کرمی هم مناسب پوستتان هستند. از مصرف کرم پودرهای پودری یا مات بپرهیزید چرا که روی صورتتان می ماسد و مثل گچ می شود.همواره از بهترین کرم پودرها،محو کننده ها و مرطوب کننده های رنگی که روغنی هستند،استفاده کنید.یک لایه نازک بر روی صورت بمالید.اگر می خواهید که لایۀ ضخیم تری روی پوستتان بمالید،از کرم پودرهای مایع یا کرمی روغنی استفاده کنید.نقطه های کوچکی روی صورت بزنید و سپس بوسیله یک پد آرایشی مناسب،به تمام صورت بمالید. به این صورت پوستتان به جای آنکه خشک و بی روح و گچی به نظر بیای،طبیعی وشبنم گون دیده می شود. پیشنهاد:

Rrvlon color stay fow dation-free foundation A liquid-laura mercier oil Bare-Bobbi brown foundation stick-chanel teint lnnocence foundation Minerals spf15 foundation-clarins hydra-care tinted moisturizer Philosophy he supeonatural.

بهترین کرم پودرها برای پوستهای مخلوط

افرادی که پوست مخلوط دارند،بر روی پیشانی،بینی و زیر لب هادارای پوست چرب ودر باقی نقاط صورت پوست خشک دارند پوستشان در طول ماهها ی گرم،چرب به نظر می رسد ودر ماههای سرد،خشک و یا معمولی خواهد بود.این موضوع باعث می شود انتخاب کرم پودر مناسب کار پیچیده ای به نظر آید.این افراد با توجه به فصل های سال احتیاج به مواد آرایشی ای با فرمول های متفاوت دارند.آنها می تواننداز مواد آرایشی فاقد چربی و دارای چربی استفاده کنند.برای آنکه جانب احتیاط را رعایت کرده باشیم،بهتر است این افراد از ترکیب مواد فاقد چربی به همراه مواد آرایشی حاوی mineoolاستفاده کنند.استفاده از مواد آرایشی مایع به مواد محلول در آب ارجحیت دارد.برای آنکه بهترین نتیجه را بگیرید،میزان چربی پوستتان را بررسی کنیدو بهترین گزینه را انتخاب کنید.مثلاً اگر حس می کنید پوستتان بیشتر خشک است تا چرب به سراغ محصولات حاوی چربی بروید.اگر فکر می کنید بیشتر از آنکه خشک باشد چربی دارد. محصولات پودر ی را استفاده کنید.

:

 

Healthy fx foundation spf 15, loreal ideal balance, derma logoica treat ment foundation, revalon color stay foun dation for co bin ation skin , Clinique super balan ced ma ke up.

برای آنکه بهترین کرم پودر را انت خاب کنید ، مقداری از آنرا بر روی چانه تان امتحان کنید. به جای آنکه آنرا بر روی مچ یا قسمت های دیگر بدنتان ، آزمایش کنید . اگر با رنگ مایة پوستتان جور در مآید ، پس می توانید آنرا بخرید . هنگام استفاده دقت کنید که قسمتهایی مانند آرواره خط فا صل پوست و مو گو نه های دهان ، بینی، پوست زیر چشم را هم ، کرم پودر بزنید. همچنین دقت کنید که کرم پودر را با شیر پاک کن مناسبی پاک کنید که درجة رطوبت پوست را حفظ کند. همواره لوازم آرایش خود را ، به فواصل زمانی منظم ،پاکیزه کنید. در همین جا ، ماله ام دربارة بهترین کرم های زیر ساخت برای پوست را به پا یان می برم. امید وارم که کمکتان کرده باشم.

روش استفاده از کرم پودر - آکاایران

 

مقداری از کرم پودر نرم را روی سطح صافی مانند یک دستمال یا یک آینه ریخته و به آرامی با یک برس نرم به پوست بمالید.

 به این ترتیب میتوان به صورت یکسان و درست از آن استفاده نمود و میزان آن را کنترل کرد.( یا )کرم پودر را روی اسفنج کمی می ریزید و روی تمام صورت پخش می کنیم تا کاملا یکدست شود بعد پشت آن حتما پودر بیرنگ را با براش یا اسپانج مخصوص پودر روی تمام صورت استفاده کنید. این باعث میشود که ارایش دیرتر ترک خورده یا عرق کند مخصوصا پشت چشمها.
با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فوندیشن و یا پورد میتوانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم. میتوانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم. اگر در این کار دقت نکیم، این لکه های تیره و روشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد.....

mansour بازدید : 31 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

آموزش روش های بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران

آموزش روش های بند انداختن صورت بدون نیاز به دیگران

شاید خیلی وقتها برای یک اصلاح ساده صورت مجبور شوید مدت زمان طولانی را در سالنهای آرایش که البته اگر خودتان یاد بگیرید کمتر وقت شما را بگیرد اختصاص دهید، با سه روش ساده که در اینجا به شما ارائه می شود می توانید خودتان به راحتی این کار را در منزل انجام دهید…

 

چیزهایی که لازم دارید یک دوک نخ مخصوص اصلاح، مقداری الکل، پنبه ی تمیز و یک هد بند یا تل پهن جهت جمع شدن کامل موها در اطراف صورت می باشد.

 

بهتر آن است برای شروع تمرین و یادگیری ابتدا این کار را روی پاها انجام دهید.

 

روش اول اصلاح صورت : راحت ترین راه برای بندانداختن این است که ۵۰-۶۰ سانت از نخ اصلاح را جدا کرده و آن را با پنبه ای که به الکل آغشته شده ضد عفونی کنید و انتهای نخ را به هم گره دهید تا یک خط بسته درست شود سپس با انگشتان شصت و نشانه ی هر دودست با این نخ بسته یک مستطیل درست کنید و همچنان که انگشتان دو دست در دو عرض مستطیل قرار دارند نخ را بپیچانید به طوریکه ضربدری در وسط ایجاد شود، با این کار شما یک پروانه درست کرده اید آن را روی پوست قرار دهید و با باز و بسته شدن خود را اصلاح کنید .

 

شاید در ابتدای کار کمی برایتان سخت به نظر آید اما با تمرین بسیار آسان و راحت خواهد شد.

 

روش دوم اصلاح صورت:یک سر بند ضد عفونی شده را به پایه ی میزی که روی آن آینه تان قرار گرفته ببندید و انتهای سر دیگر نخ در دست چپ، تقریبا میانه ی این نخ کشیده شده را با دست راست که به حالت باز است و حتما

 

در آرایشگاهها دیده اید بپیچانید تا یک مثلث درست شود حال به آرامی آن را با کشیدن نخ دست چپ و باز و بسته شدن مثلث روی صورت بازی دهید تا موها بین پیچش نخ گیر کرده و از ریشه خارج شوند.

 

روش سوم اصلاح صورت: بنشینید و پاها را دراز کنید، یکسر نخ را به شصت پا گره زده و بقیه را در حالی که قسمت انتهایی آن در دست چپ و قسمت میانی با دست راست مثلثی شکل شده روی صورت بلغزانید تا موهای صورت آرام آرام گرفته شوند.

 

نکته :تنها کافیست روش صحیح گرفتن نخ در دستانتان را که می توانید با دقت از افرادی که این کار را انجام میدهندیاد بگیرید،سپس می توانید اینکار را با دو روش آخر انجام دهید اما توصیه ی ما یادگیری روش اول است که بسیار برای شما آسان و راحتتر خواهد بود.

mansour بازدید : 31 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

چه مدل ابرو برای چه صورتی؟ 

یک خبر خوب برای شما اینکه متخصصین، صورت ۱۵۰ خانم را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسیدند که صورت “بد فرم” وجود خارجی ندارد. در واقع باید گفت برای هر نوع صورتی، مدل ابروی خاصی مناسب است.

 

مدل ابرو می تواند سیمای شما را تغییر دهد. به مثال زیر دقت کنید :

در عکس زیر، یک صورت کشیده و بلند، با ۲ مدل ابروی مختلف دیده می شود. کدام مدل ابرو به این صورت بیشتر می آید؟

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

بله درست است. صورت کشیده و بلند، با مدل ابروی تخت، کوتاه تر به نظر می آید.

یک خبر خوب برای شما اینکه متخصصین، صورت ۱۵۰ خانم را بررسی کرده و در نهایت به این نتیجه رسیدند که صورت “بد فرم” وجود خارجی ندارد. در واقع باید گفت برای هر نوع صورتی، مدل ابروی خاصی مناسب است.

 

در اینجا گام به گام برای تعیین بهترین مدل ابرو پیش می رویم :

 

1 - تعیین شکل صورت :

برای خلق بهترین سیما، اولین قدم دانستن فرم صورت است. بطور کلی ۶ فرم صورت داریم . برای تعیین نوع صورت، موهای خود را کاملاً به عقب داده و بدون هیچ نوع آرایشی، نزدیک به آینه ایستاده و صورت را به دقت بررسی می کنیم.

ویژگی هایی که صورت های مختلف دارا هستند به قرار زیرند :

 

صورت تخم مرغی :

- پیشانی از چانه پهن تر است.

- استخوان گونه برجسته است.

- صورت در قسمت چانه بصورت تخم مرغی باریک می شود.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

صورت گرد :

- طول صورت تقریباً به اندازه عرض آن است.

- پهن ترین قسمت صورت، چانه است.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

صورت کشیده :

- عرض پیشانی، استخوان گونه و فک به یک اندازه است.

- چانه می تواند برجسته باشد.

- ظاهر کشیده و دراز دارد.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

صورت چهار گوش :

- عرض پیشانی، استخوان گونه و فک تقریباً برابر است.

- فرم چهار گوش استخوان فک بسیار نمایان است.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

صورت قلبی شکل :

- شبیه به صورت تخم مرغی است با این تفاوت که در قسمت چانه کوچک شده و به یک نقطه ختم می شود.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

صورت الماسی :

- به رایجی صورت های دیگر نیست.

- به مقدار زیادی زاویه دار است.

- پهن ترین نقطه صورت، شقیقه هاست.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

هنوز موفق به کشف نوع صورت خود نشده اید؟ بسیار خوب، پس یک آزمون ساده انجام دهید:

- طول صورت خود را با یک خط کش اندازه بگیرید (در این مثال طول صورت ۸ است).

 

- عدد به دست آمده را تقسیم بر ۳ کنید ( در این مثال به عدد ۲/۶۷ می رسیم).

- فاصله بین پایین بینی تا زیر چانه را اندازه بگیرید (در این مثال به عدد ۲/۳۳ می رسیم).

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

- چنانچه عدد بدست آمده اخیر بزرگتر از عدد اول باشد، شانس این که شما دارای صورت کشیده باشید، بیشتر است.

- چنانچه عدد بدست آمده اخیر کوچک تر از عدد اول باشد، احتمالاً شما دارای صورت گرد هستید.

- چنانچه عدد بدست امده اخیر برابر با عدد اول باشد، احتمالاً شما صورت تخم مرغی هستید.

 

2 - بهترین مدل ابرو را با توجه به فرم صورت پیدا کنید :

- بهترین مدل ابرو برای صورت تخم مرغی ها :

ایده آل ترین فرم صورت، این صورت است. ابرو نقشی را در تخم مرغی تر کردن فرم صورت ایفا نمی کند. بهترین فرم ابرو، ابرو با زاویه کم می باشد (طبق شکل). این ابرو رایج ترین فرم بوده و به زیبایی بر روی صورت های تخم مرغی می نشیند.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

- بهترین مدل ابرو برای صورت های گرد :

هدف کم کردن از میزان گردی صورت از طریق کشیده تر کردن آن است. از خط ابروهایی استفاده نمایید که به میزان زیادی بالا و پایین برود. این فرم به کشیده تر شدن صورت کمک می کند. تا می توانید قوس کمان ابرو ایجاد نمایید. از ابرو های گرد پرهیز کنید چرا که این فرم باعث گرد تر شدن صورت می گردد.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

- بهترین مدل ابرو برای صورت های کشیده :

هدف کوتاه تر کردن طول صورت است. از خط ابرو های تخت افقی استفاده نمایید. این مدل ابرو، صورت را کوتاه تر نشان می دهد.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

- بهترین مدل ابرو برای صورت های چهار گوش :

صورت های چهار گوش، سیمای قدرتمندی دارند. آن را بوسیله ابروی انحنا دار متعادل نمایید. رنگ و شکل ضخیم ابرو باعث متعادل کردن این سیما می شود. ابرو های زاویه دار این تعادل را بخوبی ایجاد می نماید.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

- بهترین مدل ابرو برای صورت های قلبی :

هدف منعطف کردن سیما بوسیله ایجاد انحنا در ابرو و خلق یک قلب زیبا است، بصورتی که قسمت چانه، پایین قلب بوده و ابرو ها قسمت بالای آن. از ابرو های گرد استفاده نمایید. انحنای ابرو باید نرم، زنانه و جذاب باشد تا قلبی زیبا مانند فرم صورت ایجاد نماید. ابروی کم انحنا ظاهری طبیعی خلق می کند. ابروی گرد با انحنای زیاد، طول صورت را در صورت قلبی های کوتاه، افزایش می دهد.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

- بهترین مدل ابرو برای صورت های الماسی :

هدف کم کردن از میزان زاویه ها و پهنی این فرم صورت است. انحنای ابرو، هم زاویه دار بودن صورت را اصلاح می کند و هم پهنی آن را.

مدل ابرو ,مدل ابروی خاص,مدل ابروی تخت

mansour بازدید : 35 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

نکاتی کلیدی در زمینه ی سایه ی چشم :

برای چشم های بادامی حتما از سایه های رنگ تیره استفاده کنید ، زیرا فقط رنگ های تیره مناسب چشم های بادامی می باشد.

 

برای چشم های ریز و کوچک از رنگ های ملایم و متوسط برای سایه زدن استفاده کنید، ولی قسمت زیر ابرو ها را از رنگ های روشن یا سفید استفاده کنید.

برای چشم هایی که با ابرو فاصله ی کمی دارند حتما باید زیر ابروها را با سایه ی سفید پوشاند و پشت چشم ها را فقط رنگ روشن سایه زد زیرا این کار باعث می شود که فاصله ی چشم و ابروی شما زیاد دیده شود.

 

بهتر است با یک قلم مو روی سایه ی خود را فیکس کنید ، یعنی با استفاده از قلم مو که روی سایه بکشید سایه ی شما حالت مات و فیکس به خود می گیرد و بسیار زیباتر جلوه خواهد کرد.

مداد کشیدن به داخل چشم ها نیز ، چشم های شما را زیباتر می کند.

mansour بازدید : 220 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

اکستنشن کردن موها و معرفی تکنیک جدید اکستنشن بدون آسیب به مو  (رافل)

به افزایش طول و حجم مو با کمک گرفتن از موی طبیعی یا مصنوعی که به صورت خارجی به موها وصل میشوند را اصطلاحا” اکستنشن مو می گویند.
دو نوع عمده اکستنشن مو وجود دارد:۱- موهای طبیعی انسان ۲- موی مصنوعی
موهای طبیعی انسان ممکن است بیشتر مورد توجه افراد متقاضی قرار بگیرد ولی این موها بسیار گران هستند.
البته می‌توانید رنگ این موهای اضافی را متفاوت از موهای طبیعی خودتان انتخاب کنید تا به‌عنوان های‌لایت یا مش استفاده شوند.
این موها اگر جنس مناسبی داشته و توسط یک متخصص، لابه‌لای موهای طبیعی اضافه شوند، کاملا با موهای طبیعی مخلوط شده و غیرقابل تشخیص خواهند بود. روشهای متعددی برای اتصال این موها وجود دارد.
اکستنشن مو می تواند موها را پرتر و سالم تر به نظر برساند و حتی برای بعضی افراد دچار ریزش مو و موی نازک یک جایگزین محصوب می شود. ولی باید دقت کرد نوع این اتصال بسیار مهم می باشد و در اکثر روش ها این اتصال آسیب شدیدی به موهای اصلی وارد می کند.
شما می‌توانید طول موهایتان را حداکثر ۲۶ یا ۳۰ سانتی‌متر بلند کنید. به این نکته توجه کنید که هر چه طول موهای مصنوعی و مقدار آنها بیشتر باشد، فشار بیشتری به پوست سرتان می آید، چون وزن این موها زیاد خواهد شد.
فشار زیاد ممکن است باعث آسیب و ریزش موهای طبیعی و کم‌پشت شدن آنها شود. بهترین طول موی اضافه شده برای خانمی که قد متوسطی دارد، ۲۲سانتی‌متر یا کوتاه‌تر از آن است.
موهای مصنوعی را درست مانند موهای طبیعی می‌توانید بشویید و نرم‌کننده به آنها بزنید. شامپوها و لوسیون‌های خاصی برای موهای اضافی در بازار موجود است که از آنها می‌توانید در هنگام خواب، شنا و… برای زیبایی و حفاظت بیشتر موها استفاده کنید.
بیشتر اکستنشن‌ها حدود ۳ تا ۴ ماه لابه‌لای موهای شما دوام می‌آورند. البته دوام این موها بستگی به نظر فرد و نحوه مراقبت از آنها دارد.
اگر بخواهید بدانید که این موها پس از چه مدت از کف سر فاصله می‌گیرند، باید گفت که سرعت رشد موها در ماه، تقریبا حدود ۵۲/۱سانتی‌متر و در سال حدود ۱۵سانتی‌متر است. هر چه سن شما بیشتر باشد، سرعت رشد موهایتان کاهش می‌یابد، بنابراین موها دیرتر از کف سر شما فاصله می‌گیرند.

مضرات موهای مصنوعی :
بعضی افراد نیز به دلیل کشش زیاد موها دچار سردرد می‌شوند. گاهی چسب یا خود این موهای مصنوعی، موجب ایجاد حساسیت در پوست‌سر خواهند شد.

یادتان باشد:
۱ – موها را با یک برس بسیار نرم و مرحله به مرحله ا‌ز پایین به بالا شانه کنید.
۲ – هنگام خوابیدن باید موهای خود را در بالای سرتان جمع کنید. قرار دادن این موها در زیر سر، موجب نامرتب شدن و گره خوردن‌شان به یکدیگر خواهد شد.
۳ – موهای اضافه را نباید خودتان در خانه رنگ کنید.
۴ – برای جلوگیری از درهم پیچیدگی موها، همواره دست خود را به داخل حاشیه موهای اضافه شده برده و به سمت پایین بکشید.
۵ – از تافت و سایر حالت‌دهنده‌های حاوی سیلیکون برای موهای اضافه شده استفاده نکنید. این کار باعث می‌شود که موها از محل اتصال خود جدا شوند.
از شما عزيزان خواهشمنديم که با مطالعه در مورد اکستنشن مو با اگاهي کامل براي اينکار اقدام نماييد تا از انجام اکستنشن هميشه خاطر ه اي خوب در ذهنتان باقي بماند زيرا رضايت شما انگيزه خدمات ماست .
این مقاله با جمع آوری نکات مهم قبل از انجام اکستنشن این هدف را دارد که شما متقاضیان عزیز با آگاهی کامل از این تکنیک اقدام به این کار نمایید تا بعد از انجام خاطره ای خوش از اکستنشن در ذهنتان بماند و راههای جلوگیری از آسیب جدی را آموزش دهد.                                                                                                                             


معرفی روش نوین برای اکستنشن : تکنیکی که ما برای انجام اکستنشن استفاده میکنیم جزء جدیدترین تکنیک های روز دنیا است که بدلیل اینکه تعداد کمی از تارهای موی شما را درگیر اتصال می کند ( حدوداً 20% از حجم کل موهای شما ) و در این اتصال هیچ ابزاری مثل رینگ یا چسب یا کراتین استفاده نمی گردد کم ترین آسیب ممکن را روی موهای شما می گذارد.
در روش اکستنشن رافل نه از چسب استفاده می شود و نه از رینگ و موهای اضافه شده به تنها 20% موهای شما متصل می شود و در نتیجه موی شما تحت فشار قرار نمی گیرد و باعث ریزش موی شما نمی شودو دوام خوبی نیز دارد .

این در حالیست که:
•    در روش اکستنشن توسط کراتین (چسب) : از دستگاهی جهت ایجاد حرارت استفاده میشود و سالها قبل مرسوم بوده که این روش با توجه به معایب زیادی که داشت منسوخ شده است. درواقع اکستنشن با چسب وکراتین بخاطر سنگینی زیادی که به موها میدهد و از بین بردن موی اصلی فرد در هنگام برداشتن موها ) که معمولا فردی که اکستنشن کرده مجبور به کوتاهی کامل مو می شود(  منسوخ شده است.
•    در روش بعدی یعنی میکرورینگ که از روش چسب و کراتین مضرات کمتری دارد اما با این وجود معایب خاص خود را دارد.وجود میکرورینگ در سر بعضی از افراد ایجاد حساسیت میکند و همچنین حجم سنگینی روی مو معمولاً ایجاد می کند و هنگام شانه و براشینگ عموماً مشکل زا می شود ، این در حالیست که روش رافل چون تارهای مو  بدون هیچ ابزاری و با یک تکنیک خاص به مو متصل می شود کشیدگی برای مو ایجاد نشده و سنگینی ایجاد نمی کند.
البته جنس موی شما  نیز برای اکستنشن مهم می باشد و متخصصین ما با بررسی موهای شما به شما پیشنهاد های خود را ارائه میدهند که آیا موهای شما آاسیب پذیر است یا خیر و اگر آسیب پذیر است قابلیت اکستنشن تا چه حد را دارد و چه سایز مو و چه حجم مویی برای موهای شما مناسب است.
نکته قابل توجه در این روش اکستنشن این است که این روش بدلیل ظرافت بسیار بالایی که دارد قابل نصب در قسمت جلوی سر و چتری های شما را نیز دارد بدون اینکه کسی متوجه شود شما از اکستنشن استفاده کرده اید و این نکته مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته زیرا در بسیاری از روش های اکستنشن این امکان وجود ندارد و یا اگر هست اتصال  اکستنشن قابل مشاهده است و قائدتاً زیبایی و ظرافت کافی را ندارد.

 

 

 

mansour بازدید : 28 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

انتخاب رژلب مناسب

چه رنگ پوست؟ چه رنگ رژ لب؟

یکی از نکات مهم در آرایش لب ها این است که رنگ رژ لب شما با آرایشتان هماهنگی داشته باشد . به طور مثال اگر پوستی روشن دارید بهتر است از رنگ هایی همچون قرمز روشن یا صورتی و اگر پوست تیره و سبزه دارید از رژ لب های نارنجی یا قرمز گرم استفاده کنید . در نهایت اگر رنگ پوست شما متوسط است و ته زمینه طلایی دارد بهتر است از طیف های مختلف قرمز یا حتی قهوه ای اسفاده کنید.



رژ لب مات یا براق ؟
برق لب به عنوان آخرین مرحله از آرایش لب است و در مواقع خاص استفاده میشود،زیرا باعث برجسته تر شدن لب ها می شود. بنابراین اگر لب های پر و برجسته ای دارید ، بهتر است از آن استفاده نکنید. از سوی دیگر برق لب بیشتر برای مهمانی های شب و مراسم رسمی مناسب است. از سوی دیگر برای لب های نازک رژ لب براق انتخاب خوبی خواهد بود.

mansour بازدید : 34 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

اكستنشن مژه


     موهای مژه و ابرو برعکس موهای سر که ۷۵ تا ۹۰ درصد در فاز رشد هستند، اکثرا در حال خفته یا تلوژن به سر می برند، یعنی فاز رشد نکردن. این حالت خفته شامل ۵۰ درصد موهای مژه و ابرو می شود. همین امر باعث می شود هر نوع دستکاری روی آن ها باعث افتادن و کنده شدن شان شود، چون چسبندگی این موها به پوست بسیار سست است و حتی مالش آن ها باعث ریزش بیش از نیمی از این موها می شود. 
اكستنشن مژه:
مژه ها را یکی یکی در یک چسب مخصوص طبی فرو می کنند و به مژه های واقعی خودتان می چسبانند چون هر مژه باید جداگانه چسبانده شود این کار وقت می گیرد . 

دوام مژه ها:
این مژه ها به مدت ۳ تا ۴ هفته از زمان کاشت، باقی می مانند البته این مدت به نوع مژه های طبیعی شما و سرعت رشد آن ها بستگی دارد. البته با یک برنامه نگهداری منظم، هر ۲ تا ۳هفته یک بار می تواند مدت دوام این مژه ها را به ۸ تا ۱۲ هفته افزایش دهد
برنامه نگهداری به چه صورت است؟ 
1-چشم های خود را نمالید
2-صورت خود را زیاد نشوید و سعی كنید از آب گرم استفاده نكنید
3-برای پاك كردن آرایش چشمتان از چشم پاك كنهایی كه حاوی روغن هستند استفاده نكنید
4- هر  دو هفته یكبار جهت كنترل و ترمیم مژه ها به آرایشگر خود مراجعه كنید
مدل های مختلف اكستنشن مژه:
1-رنگ 2-طول3-ضخامت 4-جنس 5-محل كاشت 
شما می توانید در قسمت خاصی از چشمتان اكستنشن را انجام دهید مثلا فقط در گوشه پك یا در وسط 
حتی می توانید از مژه های رنگی برای اینكار استفاده كنید مثل:قهوه ای ،سرمه ای ،نقره ای و ...یا تركیبی از رنگها مثل مژه های مشكی ردیفی و مژه های نقره ای بلندتر در گوشه چشم 
همه اینها به سلیقه شما بستگی دارد.
اكستنشن مژه موقتی است  و در آرایشگاه ها انجام می شود درحالی که کاشت مژه دائمی است و توسط یک تیم جراحی انجام می شود.
معایب اكستنشن مژه:
1-چسب اكستنشن ممكن است برای بعضی افراد آلرژی زا باشد و باعث قرمزی و تورم چشم شود(حتما قبل از اینكار از آرایشگر بخواهید كه تست آلرژی را روی شما انجام دهد

2-ریزش مژه های طبیعی خودتان

 

mansour بازدید : 40 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

جدیدترین مدل های آرایشی در بهار 2013

در بهار 2013 آرایش های جدید به گونه ای اغراق آمیز هستند،گریمورها با رنگها(رژ لبهای جیغ)، جابجایی آرایش مثلا خط چشمهایی بالاتر از محل اصلی، و مواد مختلف (استفاده از تکه های کوچک پارچه بجای خط چشم )بازی کردند. 

شما را با 10 نمونه از این آرایش ها آشنا می کنیم :

خط چشم فانتزی مدل مایکل کورس

یکی از گریمور های معروف برای خط چشم طرح جدیدی زد،  او از رنگ سبز و فیروزه ای در وسط پلک استفاده کرد. برای اینکه خط چشم از این هم واضح ترخودش را نشان دهد خط چشم را روی یک پوست روشن نمایش داده به علاوه یک ریمل و ابروی ضخیم و سیاه به نمایان شدن این خط چشم کمک می کند. چشمها در این آرایش بخوبی به چشم می آیند.

چشمان شعله ور مدل های گوچی

اگر عکس های سوپر مدل های دهه 70 را دیده باشید، آرایش های پرزرق و برقی همانند مدل های گوچی در این فصل داشتند . ما شاهد چشمانی برافروخته در این مانکنها هستیم. گریمور های گوچی از ریمل قهوه ای تیره همراه با یک سایه همرنگ استفاده کرده اند، که به چشمها حالتی بادامی شکل می دهند.برای ایجاد عمق بیشتر از کرمهای اکلیلی در فاصله بین گودی بالای پلک و استخوان ابرو استفاده کرده اند، سپس از دو ردیف مژه مصنوعی برای درشت تر نشان دادن چشمها استفاده نموند.

لبهای غنچه ای قرمز مدل های Rochas

این آرایش بیننده را یاد عروسک می اندازد. طراح این مدل پوست روشن را در کنار لبهایی قرمز برای جلوه بیشتر آرایش استفاده کرده است. بعد از زیر سازی کردن پوست، از سایه نقره ای روی گونه ها و بالای ابروها استفاده کرده سپس برای لبها از یک نرم کننده استفاده کرده و نهایتا با قلم مو لبها را آرایش کرد.

خط چشم های مدل استلا مک کارتنی

این مدل آرایش بقیه قسمتهای صورت را تقریبا رها کرده و فقط روی چشم تمرکز دارد، طراح این آرایش از یک خط چشم سبز- آبی استفاده کرده است. برای برجستگی گونه ها از یک رژ گونه صورتی استفاده کرده و خط چشم پایین را به رنگ سبز-‌آبی کشیده و در نهایت از یک خظ چشم مشکی برای پلک بالایی استفاده کرده بعلاوه کمی ریمل حجیم کننده مشکی برای مژه ها .

جلوه های زنانه در مدل والنتینو 

این آرایش خیلی ساده و زیباست. گریمور سایه های صورتی را با هم ادغام کرده ( صورتی شاد- صورتی گلی – صورتی چرک) و برای گونه ها کار کرده است.سپس از یک سایه برای زیر سازی استخوان گونه استفاده کرده و برای اتمام کار از کمی پودر روشن کننده نیز استفاده نمود. برای چشمها از سایه های خاکستری مایل به قهوه ای روی پلک استفاده کرد و تا گوشه های چشم در مسیر دو خط چشم پایینی آنرا امتداد داد.

سایه دنباله دار مدل Chloe

مدل گربه ای سایه چشم مسی رنگ در این مدل ما را به یاد آرایش دهه 60 می اندازد. اما می توان گفت که نسبت به مدل های دهه 60 مدرن تر است. در این آرایش ابتدا از سایه قرمز دودی روی پلک استفاده می شود که از دو طرف بصورت دنباله دار تا استخوان ابرو کشیده شده است. در ادامه از یک براق کننده مسی رنگ همراه یک خط چشم مشکی برای پلک بالا اضافه شده تا چشمها را بهتر نشان دهد.

خط چشم های شب نما در مدل Fendi

برند fendi با قرار دادن تکه های ریز نئوپرین بعنوان خط چشم پایینی سبک نویی ایجاد کرده است. هر مانکنی سه تکه از این پارچه مخصوص در زیر چشم خود بعنوان خط چشم دارد. مثلا در رنگها سیاه، سبز و نارنجی . طراح این مدل می گوید استفاده از پارچه بهترین راه برای ست کردن اجزای این مجموعه بوده است.

چشمان شیشه ای مدل لوئیز وویتون LOUIS VUITTON

حتی لباسهای چهارخانه و شطرنجی لیمویی و کرمی نیز نمی توانند چشمهای هنرشناسان دهه 60 را تحت الشعاع قرار بدهد. سایه های هلویی رنگ از پشت مژها گرفته تا در بالای پلک، باعث شده که تقریبا نگاه ملایم باشد. چشمان بوسیله یک خط چشم مشکی احاطه شده و یک ریمل حجیم کننده مژه های بالایی و پایینی را برجسته تر نشان می دهند.

چشمانی برجسته و ابروهایی سفید شده در مدل Givenchy

نمایش سیاه و سفید در این مدل همه حرف را می زند. تمام هنر این آرایش سایه کاری است. نکته کلیدی این گریم چشمانی تیز و بران و ابرویی محو شده می باشند. طراح این آرایش برای پلک از سایه استخوانی رنگ استفاده کرده است سپس روی آن با سایه شکلاتی ضخیمی پوشانده است. وی برای برجسته نشان دادن چشمانی که با سایه دنباله دار کشیده است ابروها را سفید نمود.

آرایش مارک جاکوب

آرایشی سیاه و سفید در این مدل شاهد هستیم. طراح این آرایش از زیرسازی مات استفاده کرده و ابروها را بوسیله سایه های رایج در بالی اندونزی و بنگال برای ایجاد شکلی برجسته و تند و تیز آرایش استفاده نموده است. برای پلک بالا از خط چشم سیاه و برای پلک پایین از سایه سیاه استفاده کردند.همچنین از سایه مشکی برای پلک بالایی نیز استفاده نمود و در نهایت از مژه مصنوعی برای حجیم نر نشان دادن مژه ها استفاده نمودند. آرایش لبها هم فقط خط لب می باشد.

 

mansour بازدید : 59 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

رازهای مهم آرایشی که هر خانمی باید بداند

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که از دیدن تصویر خود در آینه لذت می برید؟ قبول دارم که جواب دادن به این سوال اندکی مشکل است؛ چون بسته به حال و هوا و وضعیتی که در آن قرار داریم ممکن است احساسات و نظرات متفاوتی نسبت به تصویر خود در آینه داشته باشیم.

برای مثال من در یک روز خوب، با عشق به چهره خودم در آینه نگاه می کنم و از دیدن چشمان سیاه و موهای پر پشت خودم و چال گونه ام به هنگام خندیدن لذت می برم. برعکس، ممکن است در یک روز بد با این حس به خودم بنگرم که چه میشد اگر می توانستم بلایی سر این لبهای زشت بیاورم و ای کاش قوز بینی ام کمی کوچکتر بود و صورتم فقط کمی گرد تر بود.

در روزهای بدی همچون این روز شاید اسرار آرایش بتوانند به ما کمک کنند. مهم نیست که چه عیبی در صورت خود می بینید، چرا که در اینجا ترفندهایی وجود دارد که می توانید این عیوب را رفع کنید.

‏Lana Krizki مربی آکادمی میک آپ توضیح می دهد که چگونه با روشن کردن و تیره کردن می توانیم ظاهر بینی و گونه ها را تغییر دهیم. بدین ترتیب به راحتی می توان ظاهر یک صورت تپل را با کمی تغییر به یک صورت لاغر و زیبا تبدیل کنیم.

 

‏Krizki همچنین در مورد رازهایی صحبت می کند که در زمانهایی که با اینگونه درگیری های ذهنی در خصوص چهره خود مواجهم در رهایی از این حالات به خود کمک کنیم. او همچنین اظهار داشت که هنرپیشه ها نیز از این حقه های گریم برای بزرگتر یا کوچکتر جلوه دادن خصوصیتهای شخصیتی که قرار است بازی کنند استفاده می کنند.

1 - آرایش صورتهای گرد

قدم اول 
این قسمت از صورت را مطابق تصویر میانی سایه بزنید : زیر استخوان گونه، در امتداد خط فک، شقیقه ها، دو طرف و نوک بینی و چینهای دور چشم.

قدم دوم 
 این بخشها را روشن تر کنید : استخوان زیر ابروها، پلکها، پل بینی و روی استخوان گونه ها.

این نکات برای این است که توجه به مرکز صورت جلب شده و خطوط فک و گردی صورت کمتر دیده شود.


2 -  آرایش صورتهای مربع


قدم اول :
 این قسمت از صورت را که در تصویر وسط مشخص است  تیره تر کنید :زیر استخوان گونه و اطراف استخوان فک (به چانه کاری نداشته باشید)، شقیقه ها، دو طرف بینی، نوک بینی و بالای پلک.

قدم دوم
 این بخشها را روشن کنید : پل بینی، بالای استخوانهای گونه و مرکز پیشانی.

3 - آرایش صورتهای قلبی شکل


قدم اول 
 ابتدا با برس زیرسازی شروع کنید و به قول معروف کمی صورتتان را بتونه کاری کنید ( به قول Napoleon Perdis مدیر آکادمی : « بتونه کاری صورت جرم نیست » و Krizki اعتقاد دارد که این کار باعث می شود پوست صورتتان در پایان آرایش بسیار صاف و طبیعی تر به نظر برسد ).

قدم دوم 
از سایه ای که یک یا دو درجه از پوست طبیعی خودتان تیره تر باشد استفاده کنید و آنرا دقیقاً زیر استخوان گونه و روی شقیقه ها بمالید.

نکته : 
برای اینکه مطمئن شوید دقیقاً کجای استخوان گونه را باید سایه بزنید، بخش تراگوس گوش ( لبه بخش مرکزی گوش ) خود را پیدا کنید و از آن نقطه با زاویه ای به سمت پائین حرکت کنید.

قدم سوم 
دو طرف بینی، زیر نوک بینی و روی پلک را سایه بزنید. Krizki می گوید برای سایه زدن بهتر است از انگشتان خود استفاده کنیم چرا که گرمای دست موجب گرم شدن سایه شده و باعث می شود بهتر بر روی پوست بنشیند.

قدم چهارم 
از سایه ای که دو درجه از پوست شما روشن تر باشد بر روی این بخش ها استفاده کنید : پل بینی، بالای استخوان گونه ها، چانه ( تا کمی گرد تر به نظر برسد)، بالای لبها (تا لبها درشت تر به چشم بیایند) و در امتداد استخوان فک.

نکته : 
مراقب باشید استخوانهای گونه را زیاد روشن نکنید زیرا هنگامی که لبخند می زنید این بخش بیش از بقیه اجزای صورت به چشم می آید.

4 - آرایش صورتهای تخم مرغی شکل

قدم اول 
 زیر استخوان های گونه را تیره تر کنید.

نکته : 
زمانی که استخوان گونه را سایه می زنید مراقب باشید سایه تا جایی کشیده شود که انتهای آن از انتهای ابرو فراتر نرفته باشد.

قدم دوم 
 دو طرف بینی را تیره تر و روی بینی را روشن تر کنید.

نکته : 
اگر بینی بلندی دارید و میخواهید آن را کوتاه تر جلوه دهید، فقط پل بینی خود را روشن تر کنید نه تمامی روی بینی.

قدم سوم 
این بخش ها را روشن تر کنید: بالای لب، بالای استخوان گونه و بالای پلک.

قدم چهارم 
 رژ گونه را دقیقاً بین بخش تیره و بخشی از گونه که روشن شده است بمالید.

mansour بازدید : 122 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

آرایش صورت با رنگ چشم مشکی و پوست سفید!

 

1-ضد آفتاب مورد نظر را که در مورد پوستهای سفید هم می تواند بی رنگ وهم رنگی باشد که در صورت رنگی بودن کمی پوست را از سفیدی مطلق خارج خواهد ساخت را بر روی پوست زده وبا ضربه ی چهار انگشت آن را کاملا بر روی چهره بخوابانید ،پس از یک تا دو دقیقه که ضد آفتاب کاملا جذب شد از مقدار کمی کرمپودر هماهنگ با رنگ سفیدی پوست نه سفید تر از آن بلکه به حالتی که پوست شما را به رنگ هلویی وصورتی زیبایی در آورد ودر عین حال تفاوت چندانی هم با رنگ گردن نداشته باشد ،استفاده کرده ویک لایه که تمام منافذ پوست را بپوشاند بزنید وباز کمی صبر کرده تا به طور یکنواخت بر روی پوست شما بنشیند .سپس در صورت تمایل به خارج شدن پوست از براقی ومات شدن می توانید از پنکیک هماهنگ با کرم پودر مصرفی استفاده کرده وصورت را برای آرایش آماده سازید.

 

2-بسته به رنگ لباس سایه ها را هماهنگ با آن انتخاب کرده واز روشن ترین رنگ سایه برای زیر ساخت تا تیره ترین آنها از بالا به پایین به ترتیب سایه ها را بزنید وچشمها را برای کشیدن خط چشم آماده سازید.در صورتی که لباس شما مشکی است از سایه ی سفید برای زیر ساخت در تمامی سطح پشت چشم تا نزدیک ابروها زده وبقیه ی سایه را با استفاده از خط چشمی که قرار است بکشید پر کنید.

 

3-چون رنگ سفید با مشکی متضاد است استفاده از خط چشم سیاه ومعمولی بین پوست وچشم کاملا جدایی انداخته وچهره واعضای صورت را از هم تفکیک کرده آن را به صورت یک نقاشی نشان خواهد داد، بهتر است برای جذابیت بیشتر وهماهنگی اجزای آن از سایه یا مدادهای دودی و خاکستری تیره برای کشیدن خط چشم استفاده کرده وبه شکل هاله ای در پشت وزیر چشم کشیده ودر انتهای چشم به بیرون ادامه دهید وسپس خط پشت چشم را در گوشه به شکل مثلثی پهن کنید.از سرمه های سنگی دودی رنگ که بسیار چشمها را جذاب تر نشان می دهد و یا مدادهای مشکی خشک داخل چشمها بکشید وتنها مژه های پلک بالایی چشمها را ریمل بزنید واز زدن ریمل به مژه های پلک پایینی خودداری کنید.

 

4-در مورد چشمهای سیاه ریز فقط درپشت چشمها خط چشم ظریف وباریک وبلندی کشیده وریمل را هم بر روی مژه های بالایی وهم پایینی بکشید.

 

5-با داشتن چشمهای سیاه وپوست سفید بهتر است رنگ رژ لب را از رنگهای گرم وشاد مثل قرمز ،سرخابی وبنفش انتخاب کنید بخصوص زمانی که لباستان مشکی است ودر مواقعی که لباس به رنگهای دیگری است هماهنگ با رنگ لباس رژلبتان را انتخاب نمایید.

 

6-رژگونه را همیشه با رژ لب هماهنگ کنید با این تفاوت که اگر رژ لب را از رنگهای شاد وپر رنگ انتخاب می کنید رژ گونه را ملایم تر وبر عکس اگر رژ لب را ملایم وکمرنگ انتخاب می کنید رژ گونه را پررنگ تر بزنید تا چهره ا ی با پوست سفید را نه چنان رنگارنگ کرده باشید ونه زیاد بی روح .

 


mansour بازدید : 81 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

 

آرایش صورت با رنگ چشم مشکی و پوستهای سبزه و تیره!

1-برای این نوع پوست با رنگ چشم مشکی بهتر است ابتدا از ضد آفتابهای رنگی  استفاده شود زیرا استفاده از این نوع رنگ ضد آفتاب علاوه بر مقاومت پوست در برابر نور خورشید به مرور زمان ودر طولانی مدت رنگ پوست را از حالت تیرگی ،بازوروشن تر نشان خواهد دادو البته چون سریع هم جذب خواهد شد زیاد با رنگ اصلی پوست تفاوت نخواهد کرد.

2-بعد از ضد آفتاب مورد نظر از کرم پودریا پنکیک هایی که بیشتر رنگ اصلی آنها سفید وشیری رنگ است وبه مراتب صورتی وگلبه ای در آنها کمتر به کار رفته استفاده نمایید زیرا برای رنگ پوستهای تیره وگرفته استفاده از کرم پودرهای صورتی رنگ پس از جذب وترکیب با رنگ پوست طبیعی حالت خستگی را در چهره ایجاد خواهد کرد بنابراین بهتر است از کرم پودر وپنکیک های کرم رنگ که البته زیاد هم روشن تر از رنگ پوست نباشد وتنها در یکی دو درجه با رنگ اصلی پوست تفاوت داشته باشد استفاده نموده تا با ترکیب با ضدآفتاب رنگی که جذب  پوست شده است چهره را به رنگ مطلوب و نرمال برساند.

3-استفاده از سایه های کرم وبژ تا شکلاتی و آجری برا ی این رنگ پوست جذابیت خاصی به همراه خواهد داشت ، حتی الامکان از سایه های بسیار تیره مثل قهوه ای یا بنفش تیره ویا سرمه ای آن هم تک رنگ در پشت تمام چشم استفاده نشود زیرا در تیره تر ساختن رنگ چهره وگرفتگی صورت بسیار تاثیر خواهد گذاشت.

 


4-از خط چشم متوسطی که نه زیاد نازک ونه پهن است تنها در پشت چشم زده وبهتر است در زیر چشم خط چشم نداشته باشید
 به جز در مواردی با لباسهای روشن که از مدادهای همرنگ آن در زیر چشم خط باریکی بکشید.

 

 

5-گاهی می توان به جای استفاده ازانواع سایه های روشن تنها از یک رنگ مداد روشن به شکل خط چشم در زیر و پشت چشمها کشید که البته بهتر است فقط در زیر چشمها کشیده شود و این امر کاملا سلیقه ای است.بعضی وقتها هم با کشیدن یکبار مداد رنگی هماهنگ با رنگ لباس بر روی خط چشم سیاه وپهن پشت چشم وادغام این دو رنگ نیز جذابیت خاصی به چشمهای مشکی با این رنگ پوست خواهید داد.


6-رژ لب مخصوص این رنگ پوست با چشمهای سیاه بهتر است از مخلوط گروه رنگهای نارنجی وآجری تا بژ و کرم استفاده شود
 به این ترتیب که ابتدا با یک مداد لب آجری رنگ یا قهوه ای روشن که قرمزی داشته باشد خط لب بکشید ورنگ آن را به آرامی بر روی تمام لب پخش کنید سپس از رژ لب نارنجی کمرنگ بر روی آن بزنید و کاملا با رنگ خط لب مخلوط کنید ودر آخر یک رژ براق کرم شکلاتی روشن برروی آنها بزنید .ترکیب این رنگها ،رنگ تازه وزیبایی بدست می آورد که برای این رنگ پوست بسیارشیک و مناسب می باشد.گاهی ترکیب رنگهای رژلب را برای پوستهای تیره با چشمهای مشکی می توان از گروه رنگهای زرشکی نیزانتخاب کرد.

 

mansour بازدید : 384 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

آرایش صورت با پوست گندمی ورنگ چشم قهوه ای !

پوست گندمی /
چشم قهوه ای
از آنجایی که تفاوت رنگ پوست در نوع آرایش ورنگ آمیزی آن حائز اهمیت است و با تطابق آن با رنگ چشم های مختلف می تواند در بهتر شدن آرایش و زیباترشدن کمک بیشتری کند، با در نظر گرفتن رنگ پوست گندمی که تن کرم و زرد در آن بیش از صورتی است و چشم قهوه ای به این ترتیب میک آپ خود را انجام دهید:

1-همانطور که در مقالات قبلی نیز اشاره شده است مرحله ی اول هر آرایش آماده سازی پوست وصاف ویکدست ساختن آن است که در اینجا چون رنگ اصلی زیر ساخت پوست شما کرم رنگ است پس به راحتی برای ساختن یک رنگ پوست ایده آل ابتدا حتما از یک ضد آفتاب مناسب که بهتر است از نوع رنگی با شماره ی 1 یا 2 باشد استفاده کرده تا کمی تن صورتی و گلبهی را به پوست شما بیافزاید و پس از جذب کامل آن از کرم پودر یا پنکیک هایی که به رنگ پوست اصلی شما نزدیک است زده تا به رنگ متعادلی که نه زیاد زرد و نه زیاد صورتی است برسید.

2-پس از یکدست سازی پوست و جذب کرم پودر یا پنکیک بر روی پوست اگر نیاز به سایه زدن به ابرو و پر رنگ کردن آن باشد این کار را هماهنگ با رنگ ابرو انجام داده وابروها را جفت و یکدست کنید و سپس با شانه ی ابرو آنها را به سمت بالا شانه کنید.

3-برای پوستهای گندمی با رنگ چشم قهوه ای زدن سایه های کرم و طلایی بسیار روشن چهره را سرد و بی روح می کند پس پیشنهاد ما برای سایه استفاده از سه رنگ زیر است که به چشمها جذابیت بیشتری می بخشد:
 
الف)سایه ی نقره ای به تنهایی. یا پس از زدن سایه ی نقره ای برای زیر ساختاز رنگهای نیلی وآبی لاجوردی بر روی آن و در ادامه و گوشه ی چشم که چشمان شما را با این رنگ پوست بسیار جذاب و زیبا نشان خواهد داد. 
 
 
 
ب) از رنگهای بژ به تنهایی برای سایه و به طور کامل در پشت پلک بکشید. این رنگ به تنهایی به چشمان قهوه ای با پوست گندمی جذابیت خاصی می بخشد.
 
 
 
ج)گاهی هم  می توانید در کنار سایه ی لاجوردی و نقره ای از مقدار کمی رنگهای سرمه ای مات و یا بنفش نیز استفاده نمایید.
 
 
 
4-برای کشیدن خط چشم بهتر است ازخط چشمهای پودری و سایه ای که به رنگ خاکستری تیره است  و یا مدادهای مشکی مات و خشک استفاده نمایید و به شکل هاله ای کمرنگ در گوشه و لابه لای پلکهای بالا و در صورت درشتی چشم پلکهای پایین نیز بکشید و بهتر است با این رنگ پوست از خط چشم مشکی بسیار براق و مایع استفاده نکنید.
 
 
5-رژ لبها را نیز در صورت استفاده از سایه های بژ، بسیار مات و کمرنگ و در گروه کرم و شکلاتی انتخاب نمایید و در صورت استفاده از سایه های خاکستری و آبی لاجوردی از گروه بنفش و صورتی که میتواند هم بسیار کمرنگ و یا پر رنگ باشد.
 
6- رژ گونه را بر حسب رژ لبها انتخاب کرده و حتما پس از پایان میک آپ با پنکیک یا پودرهای آرایشی آنها را مات و محو نمایید.
 


                                                                                                                                                     

mansour بازدید : 66 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

ترفندهای زیرکانه آرایشی که نمی دانستید

 

اغلب آرایشگرها با اسرار زیباتر جلوه دادن چهره ها، به خوبی آشنا هستند. ترفندهایی ظریف که هر فرد با رعایت آنها می تواند زیبایی های چهره خود را آشکارتر سازد.

 

در ادامه مطلب با برخی ترفندهای زیرکانه و غیر معمول آرایش صورت، که توسط مشهورترین گریمورهای دنیا جمع آوری شده، آشنا شوید.

مات و یک دست کردن پوست های چرب و براق                                                                                                                                              برای مات و یکدست نمودن توام با حفظ درخشندگی پوست، آرایشگران از پدهای مات کننده استفاده می کنند؛ اما یکی از ترفندهای غیر معمول و مورد استفاده مدیر هنری Gucci Westman، آغشته کردن نوک انگشت با مقدار کمی دئودورانت و سپس آغشته کردن قسمتهای چرب و براق صورت مانند پیشانی، بینی و چانه با ضربات آرام انگشت است. به گفته وی، با استفاده از مقدار کمی دئودورانت در زیر چشمها و نقاط براق صورت، جلوه مات و زیبایی به چهره داده می شود.

استفاده از خط چشمهای رنگی برای درشت نشان دادن چشم ها

 

به گفته Tina Turnbow (گریمور مشهور بازیگرانی مانند ناتالی پورتمن و جولیان مور)، با کشیدن خط چشم های رنگی می توانید جلوه بیشتری به چشم های خود دهید. خط چشم سیاه به دلیل تیره بودن سبب محدود کردن ناحیه چشم شده و چشم ها را ریزتر نشان می دهد. رنگهای زیتونی، نیلی و قهوه ای گزینه های مناسبی برای درشت تر نشان دادن چشمها هستند.

استفاده از آلوورا

 

برای زیرسازی و آماده ساختن پوست صورت خود برای آرایش، از آلوورا استفاده کنید. به سفارش Brett Freedman، قبل از آرایش، پوست صورت خود را با مقداری از عصاره آلوورا آغشته کنید، تا از نرم و براق شدن پوست خود شگفت زده شوید.

استفاده از سایه ابرو                                                                                                                    

  Doug Howell ترفند ساده ای را برای درشت تر جلوه دادن چشم پیشنهاد می دهد. به گفته وی استفاده از سایه ابرو (متناسب با رنگ ابروها) برای مشخص تر نمودن محدوده ی ابروها روش مناسبی است. اما باید به قوس ابرو توجه زیادی شود و آن را از بین نبرد، زیرا هرچه این قوس بیشتر باشد و ابرو بالاتر از چشم نشان داده شود، چشم ها درشت تر بنظر خواهند آمد.


از ریمل استفاده کنید
به گفته Victor Cembellin هیچ چیز جذاب تر از مژه هایی بلند و فر خورده نیست. برای داشتن مژه هایی بلندتر، دوبار از ریمل استفاده کنید. پس از یک مرتبه استفاده از ریمل، مدت کوتاهی را برای خشک شدن آن صبر نموده و مرتبه دوم را آغاز نمایید.
رژ لب
برای جلوگیری از کج کشیدن رژ لب بر روی لب ها، ابتدا دور تا دور لب را با رژ لب کشیده، سپس داخل محدوده کشیده شده را آغشته نمایید.

 

 

 

 

mansour بازدید : 64 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

با این تکنیک های آرایشی 10 سال جوان تر شوید


 


 

۳۰ سالگی برای خانم ها از آن سن های مرزی است. تعداد زیادی از خانم ها در اوایل دهه سوم زندگی شان دچار بحران می شوند و احساس می کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم ها سراغ جراحی های زیبایی و درما ن های جوان کننده می روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان تر از سن شان به نظر برسند.

 

اما هستند خانم هایی هم که به هر دلیل تمایلی به انجام جراحی های زیبایی ندارند، مثلا ممکن است نخواهند هزینه زیادی بکنند یا از عوارض چنین جراحی هایی می ترسند یا... حتی ممکن است جراحی کرده ولی نتیجه مطلوب شان را نگرفته باشند. اما شکی در این وجود ندارد که همه با زیباتر و جوان تر شدن مشکلی ندارند و از اینکه بتوانند بدون دردسر چهره ای جوان تر داشته باشند، استقبال هم می کنند. اما جوان شدن بی دردسر یعنی چه؟ 
یعنی اینکه تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت تان را جوان کنید و حداقل ۱۰ سال جوان تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه های پیری را از روی صورت پاک می کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد.

 


لک ها را به راحتی از بین ببرید

 

با افزایش سن روی پوست لک های زیادی به وجود می آید که به زیبایی آن لطمه وارد می کند و پوست را پیرتر نشان می دهند اما شما می توانید با چند کرم ساده این لک ها را بپوشانید ( البته توصیه می کنیم مشکل لک ها را با یک متخصص پوست هم در میان بگذارید ).

 


اگر لک قرمز باشد : 
باید رنگ فون با پایه رنگ سبز استفاده کنید و بعد روی رنگ فون زمینه، کرم پودری رنگ پوست تان بزنید.

 


اگر لک بنفش باشد : 
به وسیله رنگ زرد گرفته می شود یعنی باید کرم پودر شما پایه زرد داشته باشد.

 


برای کبودی زیر چشم : 
کمی قرمز و نارنجی را با هم مخلوط کرده و زیر چشم بزنید.

 


خال و لک سیاه :
 با فوندیشن و کرم گریم می توانید آن را بپوشانید. بهتر است با انگشت کرم گریم را کاملا پخش کنید تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت ۲ رنگ نشود.

 


برای پوشاندن لک های بزرگ : 
بعد از زدن فوندیشن کرم گریم، مواد پوشاننده را روی لک بمالید و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن بزنید و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر بزنید.

 


گونه هایتان را رنگ دهید

 

خانم های مسن معمولا ترجیح می دهند برای گونه ها از رنگ های کدر و نه چندان درخشان استفاده کنند، چون از رنگ می ترسند. حقیقت این است که رژگونه های درخشان می تواند چهره را جوان تر و پرانرژی تر نشان دهد و کمک کند که گونه ها برجسته تر به نظر بیایند. پیشنهاد می کنیم برای رژ گونه به دنبال رنگ هایی چون قهوه ای خاکی رنگ، صورتی و سرخ با حالتی کرمی باشید، رژگونه هایی که کمی حالت کرمی دارند بهتر از پودرها روی صورت پخش می شوند و پوست را مرطوب نیز می کنند. 
وقتی می خواهید رژگونه بزنید، اول از همه برس را گوشه بالای گونه بگذارید وبعد رنگ را به سمت پایین پخش کنید. با این روش می توانید مطمئن باشید چهره تان همان گونه می شود که می خواهید.

 

اگر می خواهید ظاهر پوست تان را صاف ، هموار و یکدست کنید به جای پودر از یک کرم پودر مایع سبک استفاده کنید، بهتر است از کرم پودرهایی استفاده کنید که به سرعت جذب پوست می شوند.
نکته دیگر اینکه کرم پودرهای حاوی مرطوب کننده نسبت به انواع دیگر پودرها بهتر روی پوست می خوابند؛ به اندازه یک سکه کوچک کرم پودر در کف دست تان بریزید و بعدمانند مرطوب کننده با نوک انگشتان به صورت بمالید

 


رژگونه های تیره تان را دور بریزید

 

وقتی روی کرم پودر روشنتان رژگونه های ملایمی به رنگ های صورتی یا گلبهی می زنید چهره تان را ملیح و شفاف نشان می دهد. اما مشکلی که بسیاری از خانم های مسن دارند این است که از رژگونه های تیره و کرم پودرهای پررنگ استفاده می کنند. رنگ های تیره اصولا خطوط چهره شما را از آنچه که هست عمیق تر نشان می دهد.

 


به این روش به گونه حالت دهید

 

لپ را به طرف داخل جمع می کنیم،و از طرف گونه به شکل مثلث رژگونه می زنیم نقطه ای که مشخص می شود نقطه خط رژگونه است. اگر صورت کشیده باشد به طرف گوش می کشیم و اگر صورت گرد باشد به طرف بالاتر از گوش می کشیم.

 


این موها شما را جوان می کند

 

جلوی موهایتان را کوتاه کنید. این کار به خصوص برای خانم های بالای ۵۰ سال بسیار مفید است. به جای یکدست کردن و بستن موی خود از پشت، موهای قسمت جلوی سرتان را کوتاه کنید و یک سشوار سطحی هم بکشید. اثر این کار در چهره تان را می توانید در اولین مهمانی ای که شرکت کردید، ببینید.

 


به رنگ موهایتان توجه کنید

 

متاسفانه خانم ها در سنینی که بیشترین احتیاج را به یک رنگ مناسب دارند آن را فراموش می کنند. رنگ موی مناسب برای خانم های بالای ۵۰ سال، رنگ های زیتونی و نسکافه ای است. این رنگ ها شما را موقر نشان می دهند. گذشته از آن هرگز اجازه ندهید موهای سفیدتان از ریشه بیرون بزنند چون ظاهر شما هرقدر مرتب باشد تارهای مویی که از ریشه بیرون می زند می تواند آن را از بین ببرد.

 


مش های استخوانی و نقره ای هرگز

 

دور مش و های لایت های سفید، صدفی، استخوانی و نقره ای را خط بکشید. اگر به مرور زمان و با بالا رفتن سن رنگ موها یتان به رنگ های روشن تغیر یافت و شما آن رنگ را می پسندید که هیچ؛ اما انتخاب کردن رنگ های خیلی روشن مثل صدفی یا نقره ای به منزله مسن تر به نظر رسیدن برای یک خانم است. حالا انتخاب با خودتان است. اگر می خواهید ۱۰ سال پیرتر از آنچه هستید به نظر برسید، این رنگ ها را برای موها یتان برگزینید!

 


موهایتان را کوتاه نگه دارید

 

با بالا رفتن سن موها حالت خود را از دست می دهند و کمی وز و خشک می شوند. علاوه بر آن خانم ها در این سنین آنطور که باید حوصله مراقبت و سشوار کشیدن ندارند. پس بهتر است موهایتان را کوتاه نگه دارید. این کار دو حسن دارد اول اینکه موی کوتاه سن شما را پایین تر نشان می دهد و دوم اینکه همیشه می توان موی کوتاه را مرتب و آراسته نگه داشت.

 


دندان های زرد سن را زیاد نشان می دهد

 

دندان های خود را سفید کنید. هر قدر دندان های سفید و براق در شاداب به چشم آمدن چهره موثر است، به همان میزان هم دندان های زرد و کدر در زیاد نشان دادن سن تاثیر گذار است. شما می توانید به راحتی و با صرف هزینه ای اندک، دندان هایی زیبا و درخشان و در نتیجه چهره ای شاداب و بشاش داشته باشید.

 


این ریمل ها مژه ها را خراب می کنند

 

استفاده از ریمل های ضدآب برای خیلی ها وسوسه کننده است، چون کمتر می ریزند در نتیجه زیر چشم سیاه نمی شود ولی باید بدانید این ریمل ها به دلیل اینکه فرمول قوی تری دارند می توانند مژه ها را خشک کنند و به دلیل همین خشک شدن وقتی سن بالا می رود مژه ها نازک و شکننده می شوند.اما چاره چیست؟ اگر می خواهید مژ ه هایتان پرتر و زیباتر به نظر برسد اول از همه روی محل رویش مژه ها را مدادی قهوه ای بکشید تا مژه هایتان ضخیم تر و پرتر جلوه کنند در قدم بعدی با یک ریمل سبک و ملایم و نه ضدآب مژ ه هایتان را حالت دهید.

 


با دارچین به لب ها حجم دهید

 

با افزایش سن لب ها نیز حجم خود را از دست می دهند و باریک می شوند اما می توانید به راحتی این حجم از دست رفته را به لب ها بازگردانید، اول از همه بگوییم برای ضخیم به نظر رسیدن لب ها، برای خود لب جدیدی نکشید چون اینکار چهره شما را غیرطبیعی می کند، شاید اگر یک خط خیلی باریک بالای لب بکشید، چندان بد نشود اما باز هم می گوییم این خط باید خیلی ظریف و کم رنگ باشد. از یک رژ لب خیلی کم رنگ و حتی تا حد ممکن رنگ لب استفاده کنید، هر چقدر رژ لب پررنگ تر باشد، لب ها را کوچک تر نشان می دهد و در نهایت با براق کننده خیلی کم رنگ به لب ها کمی حجم دهید. 
جالب است بدانید با مواد طبیعی نیز می توانید به لب ها حجم دهید مثلا استفاده از دارچین، جریان خون را در لب ها افزایش می دهد و باعث می شود که حجیم تر به نظر برسند البته اگر بتوانید مزه تند آن را روی لب ها تحمل کنید کافی است قبل از رژ کمی دارچین روی آن بمالید البته اثرش موقت است.

 


همه ایراد ها را با چند خط از بین ببرید

 

لب نسبت به چهره کوچک است و لب بالا با لب پایین فرق دارد و پشت لب بلند است: لبی را که کوچک تر است باید بزرگ تر کنیم در نتیجه شکاف یا هفت لب بالا را اضافه کرده و پشت لب را سایه تیره می زنیم.

 

افرادی که شکاف لب دارند ولی حجم لب آنها کوچک است (دهن گشاد است ولی لب کوچک) باید از اطراف به لب اضافه کنیم.

 

افرادی که لب هایشان گوشه های افتاده دارد: گوشه لب بالا را که افتادگی دارد پر می کنیم و گوشه های پایین را با سایه روشن پر می کنیم.

 

افرادی که لب های نازک و قیطانی و بدون حجم دارند: ابتدا کل لب را فون می زنیم سپس بر اساس خود لب به لب بالا و پایین اضافه می کنیم.

افرادی که لب بالای آنها با لب پایین شان فرق می کند: از دو رنگ رژ لب استفاده می کنیم. لبی که کوچک است از رژ لب تیره و لبی که بزرگ است از رژ لب روشن استفاده می کنیم، رنگ ها در یک تن باشند.

mansour بازدید : 34 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

بهترین پایه برای آرایش چیست؟

 رژ گونه را باید موافق تیپ و خصوصیات پوست انتخاب کنید . برای پوستهای خشک، رژ گونه به شکل کرم و برای پوستهای چرب از رژگونه های خشک به شکل پودر استفاده کنید .


کلمه ماکیاژ ( از کلمه انگلیسی make up گرفته شده است و به معنای زیبا سازی و مناسب سازی  صورت به کمک مواد رنگ کننده است .گریم یا ماکیاژ برای مخفی کردن نقایص کاسمتیکی ( لکه های رنگی ،ککو مک ،ناهمواریهای پوست ،محل زخم و خال ) بکار می رود و به وسیله گریم می توان فرم صورت ،بینی ،چشمها و ... را دگرگون نمود .

ماکیاژ ( گریم ) صحیح صورت را با طراوت و سالمتر جلوه می دهد . در آرایش باید حالت طبیعی صورت رعایت شود . آرایش بیش از حد صورت را غیر طبیعی و عروسک گونه می سازد ،که باعث جلب توجه بی مورد خواهد شد. گاه زننده و نشانه کج سلیقگی نیز خواهد بود.

هنر ماکیاژ بر اساس کنتراست رنگهاست . تمام وسایل آرایش از جمله پودرها ، ماتیک ، رنگ ، مژه ، پلکها ، مدادهای مخصوص و کرمهای گوناگون باید با هم مطابقت داشته و با رنگ چشم ،مو ، پوست ، فرم صورت ، سن ، اخلاق ، لباس شخص ، تابش نور و ... همخوان و هماهنگ باشند . گریم مناسب همیشه منحصر بفرد است . باید همیشه مختصر ، ظریف ، (ضد چشمگیر ) باشد .

روش ماکیاژ :
1 - بر روی پوست تمیز کرم مخصوص زیر پودر بزنید . در انتخاب این کرم باید خصوصیات پوست را در نظر گرفت یعنی برای پوست خشک ،کرم چرب و برای پوست چرب ،کرم نیمه چرب استفاده کنید .
2 - کرم رنگی می تواند مقداری تیره تر یا روشن تر از پوست باشد .

3 - رژ گونه را باید موافق تیپ و خصوصیات پوست انتخاب کنید . برای پوستهای خشک، رژ گونه به شکل کرم و برای پوستهای چرب از رژگونه های خشک به شکل پودر استفاده کنید .

4 - رنگ پودر باید متناسب با رنگ پایه پوست باشد .

5 - اطراف لب را با مداد مخصوص که رنگ آن نباید زیاد با رنگ ماتیک تفاوت داشته باشد بکشید و به این وسیله به لبها فرم دلخواه بدهید . بعد بر روی لب قشر نازکی ماتیک بمالید .

6 - ابرو را با برس مخصوص شانه کنید .سپس با مداد ابرو خطوط کوتاه موی مانندی بکشید و به ابرو فرم بدهید .

7 - پلک ها را سایه بزنید .

8 - با قلم مو یا مداد چشمها را سایه و خط بیندازید .

9 - مژه ها را با ریمل بزنید کنید .

10 - تمام صورت را پودر بزنید .

 

درباره ما
گالری مارک بورس انواع لوازم ارایشی معتبر دنبا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    تبلیغ

    گالری مارک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 29,724